Dostumun takıldığı çocukla ben de takıldım. Öğrenince 10 senelik arkadaşlığımız bitti. Çok pişmanım, nasıl daha iyi hissederim?

Dostumun takıldığı çocukla ben de takıldım. Öğrenince 10 senelik arkadaşlığımız bitti. Çok pişmanım, nasıl daha iyi hissederim?
Cevapla