Kişilik & Karakter Hoşlandığım çocuğa ters davrandım çok mu kötüyüm? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Bı konuda yardıma ihtiyacı vardı hiç ilgilenmedim yüzüne bile bakmadım Güncellemeler+1 yıl Ters davranmam ise yaramış konuşmaya çalıştı bugün aramızda hiç bişey yok bide 😀 Hoşlandığım çocuğa ters davrandım çok mu kötüyüm? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
yanmayanodun Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Neden bu şekilde davranıyorsunuz ki? Böyle davranınca sana mı gelecek sanıyorsun. Olacağı varsa da bitirmişsin geçmiş olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Biliyorum ayıp ettim Yorumla
ax2akrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl zaten sizin genel özellikleriniz bu hoşlandıklarınıza kötü davranırsanız hoşlanmadıklarınıza verirsiniz fmfkf ilgiyi 0 0 Yorumla
helene1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Bence tekrar iletişim kur onunla yani gönlünü al 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bugünden sonra dahada olmaz bitti bence
umeyirarsln Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Niye öyle davrandın ki 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Bende bilmiyorum Yorumla umeyirarsln +1 yıl Keşke yapmasaydın çocuk şimdi baya üzülmüştür Yorumla Soran +1 yıl Sanmıyorum ya sessiz biri ama hoşlanıp hoşlanmadigina emin değilim Yorumla umeyirarsln +1 yıl Bu davranışından sonra hoşlanması zor Yorumla Soran +1 yıl Hoslaniyorsada bugünden sonra bitti bencede Yorumla umeyirarsln +1 yıl Yapıcak bir şey yok Yorumla
TheSaintBalloon Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Cenab-ı Rabbel alemin cezanı verecek 0 0 Yorumla
muratcannn45xxx Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Herkes bir tuhaf lan bu memlekette çözemedim moruk 0 0 Yorumla
kanka35 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl özür dile büyüklüktür 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Ne için Yorumla kanka35 +1 yıl Ters davranış için Yorumla Soran +1 yıl Umursamadım sadece ne özrü Yorumla kanka35 +1 yıl Üzgün değil mi sin Yorumla Soran +1 yıl Üzgünüm ama aramızda o kadar yakınlık yok şu an Yorumla
Akansel81 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 454 cevap paylaştı. Sanki 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Neden bu şekilde davranıyorsunuz ki? Böyle davranınca sana mı gelecek sanıyorsun. Olacağı varsa da bitirmişsin geçmiş olsun
Biliyorum ayıp ettim
zaten sizin genel özellikleriniz bu hoşlandıklarınıza kötü davranırsanız hoşlanmadıklarınıza verirsiniz fmfkf ilgiyi
Bence tekrar iletişim kur onunla yani gönlünü al
Bugünden sonra dahada olmaz bitti bence
Niye öyle davrandın ki
Bende bilmiyorum
Keşke yapmasaydın çocuk şimdi baya üzülmüştür
Sanmıyorum ya sessiz biri ama hoşlanıp hoşlanmadigina emin değilim
Bu davranışından sonra hoşlanması zor
Hoslaniyorsada bugünden sonra bitti bencede
Yapıcak bir şey yok
Cenab-ı Rabbel alemin cezanı verecek
Herkes bir tuhaf lan bu memlekette çözemedim moruk
özür dile büyüklüktür
Ne için
Ters davranış için
Umursamadım sadece ne özrü
Üzgün değil mi sin
Üzgünüm ama aramızda o kadar yakınlık yok şu an
Sanki