Sevdiğim çocuk bana etmediği hakareti bırakmadı çok kötü oldum?

Ben yeni 18 oldum o 1 2 yaş küçük benden. Aynı mahallede oturuyoruz yıllaedır tanıyoruz birbirimizi çocukluktan. İlk bu bana yazdı hoşlandığını söyledi ben buna kardeşim gibi görüyorum demiştim birkaç ay önce ama onu demekten kastım hiç o gözle bakmamoştım ona. Neyse bu buna baya koymuş. Sonra ben bundan hoşlanmaya başladım 1 2ay sonrasında. Hislerimi belli etmeye başladım. Dedi işte bana kardelimsin demiştin ne yaşadıklarımı anla falan dedi intikam almaya çalıştı. Bu böyle yapınca ben de sinir oldum dedim yeter sana iyi davrandıkça tersliyoesun falan tartıştık 1 ay konuşmadık. Özlemiştim bugün bir bahaneyle yazdım. Konuşmaya başladık. Bana dedi ki ikiyüzlüsün millete farklı bana farklısın benim için o küçük benden niye takılıyım onla demişsin falan dedi. Benden hoşlanan bizim mahalleden bir çocuk sen niye onunla takılıyorsun gibi bir şey demişti instadan. Ben buğraya yazmadan önce. Bir şeyler ima etti aşkın yaşı olmaz falan. Ben de sinirle dedim ki o benden küçük yani niye takılıyım onunla. Sanırım bu benden hoşlanan gidip bunu sevdiğim çocuğa demiş. Bu da bana bunları ima etti. Sonra dedi kimle konuşuyorsun sen benim dışımda falan ben de kimse dedim. Yalancısın dedi oynama benle falan ben açıklamaya çalıştım her şeyi sevdiğimi falan söyledim baya tartıştık en sonunda git sen millete yavşa yılışık köpek hadi ordan git falan dedi ya 😢😢😢😢 bugün sabah benden hoşlanan çocuğa ben yazmıştım öylesine instadan nsılsın diye zaten sonra bunun dediklerimi yetiştirdiğini öğrenince kızdım buna iyi akşamlar dedim o kadar. Bir de ben bununla aynı mahalledeyim sevdipim çocukla bakkala çıksam bile görüyprum. Napıcam sinirlerim bozuldu bemi yanlış tanıdı olmıucak hakaretler etti o kadar değer verdiğimi belli etmeme çalışmama rağmen çok pişmanımm
Sevdiğim çocuk bana etmediği hakareti bırakmadı çok kötü oldum?
Cevapla