Biri çocukluk, biri 16 yıllık biri de 6 yıllık dostumdu. Ve kademeli olarak uzaklaşıp sonrada tamamen bağları kopardık. Herkes giderken sonunda beni suçladı. Düşünmeye başladım, sorun ben miydim sahiden. Biri aramadı aylarda ben aradığımda açmadı öyle mesafe girdi ayrılık mevzu bahis olunca sen aramadin dedi. Diğeri arkamdan konuştu bana farklı başkalarına farklı davrandı yine suçlu ben oldum. Bugün de diğer arkadaşımla yolları ayırdık, ve yine giderken her iyiliğini yüzüme vurarak gitti. Elbette hatalarım olmuştur ama allttan alanın ben olduğumu dostluk zarar görmesin diye üzülenin ben olduğumu düşünüyordum. Bugün ki yolları ayırdığım arkadaşımın evine kadar gittim ben konuşurken kapıyı yüzüme kapattı.
Hiç dostum arkadaşım akrabam kalmadı, kötü sorunlu olan ben miyim sahiden...
Hiç dostum arkadaşım akrabam kalmadı, kötü sorunlu olan ben miyim sahiden...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer