Dostum dediğim herkesle yollarımız ayrıldı. Kötü olan ben miyim?

Biri çocukluk, biri 16 yıllık biri de 6 yıllık dostumdu. Ve kademeli olarak uzaklaşıp sonrada tamamen bağları kopardık. Herkes giderken sonunda beni suçladı. Düşünmeye başladım, sorun ben miydim sahiden. Biri aramadı aylarda ben aradığımda açmadı öyle mesafe girdi ayrılık mevzu bahis olunca sen aramadin dedi. Diğeri arkamdan konuştu bana farklı başkalarına farklı davrandı yine suçlu ben oldum. Bugün de diğer arkadaşımla yolları ayırdık, ve yine giderken her iyiliğini yüzüme vurarak gitti. Elbette hatalarım olmuştur ama allttan alanın ben olduğumu dostluk zarar görmesin diye üzülenin ben olduğumu düşünüyordum. Bugün ki yolları ayırdığım arkadaşımın evine kadar gittim ben konuşurken kapıyı yüzüme kapattı.

Hiç dostum arkadaşım akrabam kalmadı, kötü sorunlu olan ben miyim sahiden...
Dostum dediğim herkesle yollarımız ayrıldı. Kötü olan ben miyim?
Cevapla