Salya sumuklu takıntılı bir ruh haliyle mesajlar göndermek sevdiğini savunmak... ahh bak eğer 25 yaşındayan gerçekten olgulanmamis olduğunu söyleyeceğim bunu yapılan liselilerin bile yaptığı bişey değil. Bir kadın güçlü durmalı güçlü olduğunu her zaman hissettirmeli belli etmeli. Bu kişiyle diyelim bir birliktelik kurdun ne bekliyorsun bu psikolojiyle sonsuza kadar bir ilişki mi aşk mi? Öyle bişey olamaz değiştir bu kafayı.
Ya olay su kuzu periscobede bu yayin acti lol oyunu bu lol oyun manyagi neyse bende hahahah cok gicik bir oyun ya yazdim bana ddki goldda guzel seyler var istersen gidebilirsin dedi ben buna alinganlik yaptm sonrra bana aciklma yapti
sen zaten fazla alınganlık yapmışsın gereksiz olmuş o kesin. Ama o da bunu fazla önemsememiş açıklamasını yapmış kenara çekilmiş. Sürekli böyle yapıyorsan onun için de umursamamış olabilir. Bence çok fazla yüz vermişsin umursamıyor o sebeple
Bunu yapmak çok zor biliyorum ama sen de onu umursama yazışırsanız kısa cevaplar ver ayrıntıya inme bırak merak ederse kendisi sorsun. Gizemli ol biraz her şeyi anlatma. Yola gelecekse gelir. Fazla beklentiye girmezsen çok da üzülmesin. Olmazsa da da yoluna bakarsın. Sana değer veren biri çıkar karşına elbet. Ama önce sen kendine değer ver. Gitme hiç üstüne
yazma bence de o yazarsa da çok hevesli görünme uzun uzun mesajlar atma hiç bir zaman. Hiç bir erkeğe yapma bunu kısa yaz onlar başını okuyup sonunu pek okumuyor bile. Değerli olan sensin kimseye kendinden fazla değer verme heleki bir erkeğe
Ben anlamadım olayı. Ne açıklaması yapmış ki? Hiçbir uzun mesaj yok, beyazlar o, diğeri sensin işte. Hep sen uzun yazmışsın. İstersen çıkabilirsin nedir onu anlamadım? Sen başka biriyle çıkacağını mı söyledin, o da arkadaşın hani istersen çık mı diyor?
Ya olay su kuzu periscobede bu yayin acti lol oyunu bu lol oyun manyagi neyse bende hahahah cok gicik bir oyun ya yazdim bana ddki goldda guzel seyler var istersen gidebilirsin dedi ben buna alinganlik yaptm sonrra bana aciklma yapti
İyi de, bu sorun değil ki. Oyun yani sadece, niye buna alınıyorsun. Oyun oynarken her şey diyebilir, erkekler bağlıdır bu tür oyunlara... Önemsenecek bir şey değil. Bir de, siz sevgili misiniz? Hoşlandığım çocuk diyorsun ya, tek taraflı mı duygular? Durumlar karışık.
Hmm... Yani o da boş değildir belki. Sen çok alıngan davranıyorsun, kadınlar böyledir genelde çok duygusalsın ama... Bu kadar kırılgan olma. Fazla takarsan, mutlu olamazsın hayatta. Her olay da böyle alıngansındır.
Evet, LOL ben de oynarım, iyi oyundur da bağlanmam ben bir şeye bu kadar. Yani önemsemem, o sırada oyunu kapatsa sevgilim, hiçbir şey demem. Takıntım yok. Ama o bağımlı, anlayış göster. Sevdiği bir şey bu. Onu oynarken küfür de etse sana, alınma. O an ki psikolôjisi farklıdır.
Ya işte düşün. Ama tabii bu da kötü. Hep oynaması, sana zaman ayırmaması demektir. Yani arada seninle de ilgilenmesi gerek. Onun ne yaptığını anlıyorum ben. :D Küme kasıyordur derecelide yükselmek amacı. Bir ulaşsa istediği yere, bırakır oynamaz bir süre. :D Sana ilgi gösteremez bu oyun yüzüne, 7/24 bunu oynarsa...
Bu oyuna bağımlı birisini. :D Seninle sorunu yok gerçekten. Hani oyundan ötürü sana böyle davranmış. İlgi de gösteremiyor, onun aşk değil amacı bu sıralar. Yani oyuna odaklı, aşkla uğraşacak zamanı yok. Çok çocukça elbette bu durum. Oyun dediğin nedir ki, aşk daha önemli de. Gel de bu kişiye anlat. :D Yaşın 25 sitede, o dediğimiz kişi de 28-30 vardır? Yani doğruysa senin yaşın, senden büyüktür muhtemelen... Hani nasıl iş bu? Bu yaşta o kadar bağımlılık kötü ya. Çocuğa karışır o yaştakiler.
Yani çocuk kalmış... Üniversite bitirdi mi, okuyor mu? İş güç ne durumda? Hep evde oyun mu oynuyor? Bu kişiyle evlenilmez ki, galiba bu bağımlılığı atamayacak üzerinden yaşlansa bile oynayacak. İyi bir baba olacağını söyleyemem. İyi düşün.
Yani tamam da, ciddi bir ilişki istemez misin? Bu kişinin düzeleceğini sanmam. Sevgili olmakla bitse. Öylesine sevgili olup, ayrılmak mı amacın ileride? Evlenebileceğin birisi olmalı, ciddi düşüneceğin... Öyle boş boş ilişki olmaz ki...
Ama işte öyle heveslik ilişkinin bir anlamı olmaz ki. Yaşlar da büyük, genç değilsiniz hani... Evlilik olmalı sizin düşünceniz artık. Ciddi birisi olacak, 1-2 sene sevgili olup sonra evleneceksiniz. Ama bu kişi sanmam ki evlilik istesin. İşi gücü oyun, ilgi de gösteremez sana oyundan başını kaldıramadığı sürece.
özür dilemişsin ya o yüzden önemi yok kırmadın bişey olmadı demiş amam duygusal oluyosunuz işte her 3 haftada bir sizinle iletişimimi kesme sebebim de tam olarak bu 4. hafta da nazınız niyazınız tavan yapıyo abuuu hiç yani hiç çekilmezsiniz :D
yanii ne bekliyodun anlamıştır zaten adam regl olduğunu ben direk anlıyorum artık çok fazla kalınca kızların içinde :D :D :D merak etme kötü bişey dememiş sana açık konuşmuş eğer gitmek istersen gidebilirsin ben kimseyi kalması için zorla tutacak biri değilim isteyen gider ben burdayım diyo adam aynı ben maşallah çok açık sözlü ;) :D
Ya olay su kuzu periscobede bu yayin acti lol oyunu bu lol oyun manyagi neyse bende hahahah cok gicik bir oyun ya yazdim bana ddki goldda guzel seyler var istersen gidebilirsin dedi ben buna alinganlik yaptm sonrra bana aciklma yapti
Olay çok saçma olay triplik bir olay değil, birde ilk buluşmada bir şeyler yaşandı demişsin. Kendini kullandırtma, ağırdan sat kendini. Geri çek kendini. Sen böyle yaparsan onun gözünde değerin azalır; ki gördüğüm kadarıyla sana değer vermiyor.
Bak kendini inandırmak istiyorsun biliyorum. Ne olursa olsun ne dersem diyeyim peki o zaman bunu niye böyle yaptı diye soracaksın. ama bak uzaklaş. yoksa çok üzülürsün. başıma geldi biliyorum. aynı cümleleri hatırlıyorum.
Ya olay su kuzu periscobede bu yayin acti lol oyunu bu lol oyun manyagi neyse bende hahahah cok gicik bir oyun ya yazdim bana ddki goldda guzel seyler var istersen gidebilirsin dedi ben buna alinganlik yaptm sonrra bana aciklma yapti
En İyi Cevaplar