Benim maddi olarak kullanıyordu Ben de ayrıldım ama çok üzülüyorum?

Sevgilimle çok uzun zamandır beraberdik beni maddi olarak kullanıyordu biliyordum ama bunu kendime bir türlü itiraf edemiyordum son zamanlarda daha çok artış göstermişti Çünkü sürekli bir borç alma durumlarındaydı benden verdiğim paraların hiçbirini kendi isteğimle geri almadım ama ben almadıkça sürekli bana borcum var demeye başlamıştı kullanıldığımı biliyordum tüm hesapları Ben ödüyordum onunla gittiğim her yerde her Dışarı çıktığımda beş kuruş para harcamıyordu bunu biliyordum Ben de bir şekilde bir şeyleri bahane edip ayrıldım çünkü maddi konudan ayrılmam doğru olmazdı çok üzülüyorum bitti onca senemiz geçti ya birini severse ya birine değer verirse ya ona daha çok değer verip bana harcamadığı parayı harcarsa diye düşünüp duruyorum Ne yapmam lazım
Benim maddi olarak kullanıyordu Ben de ayrıldım ama çok üzülüyorum?
Cevapla