O kadar şey yaşadık beni sahiplenmedi kabullenmedi evinden kovdu beni ortada bıraktı çok üzgünüm sizce ne yapsam?

Erkek arkadaşımla güzel bir ilişkimiz vardı yakınlaşıyordukta herşeyi yaşıyorduk beraber benimle ciddi düşünüyor sanıyordum ama sonradan evlenmek istemediğini erken olduğunu hazır hissetmediğini falan söyledi. 5 ay sonrada başka bir şehre gidecek ve bidaha görüşemeyeceğiz buna rağmen onu sevdiğimi söyledim ve görüştük konuştuk buluşmamızda yine yakınlaştık arkadan yapıyordu bana ısrar etti bende kötü bişey olduğunu bile bile kabul ettim pişmanım neyse yaptı bana biraz kanama oldu korktum bozuldu sandım panikledim aradım kaç kere müsait olmadığını söyledi bana kapadı baktım engellemiş, ulaşamadım evine gittim hemen durumu anlattım doktora gidip baktıralım dedim bana sinirlendi bişey olmamıştır dedi bağırdı çağırdı tehdit etti şikayet ederim evimi bastın dedi evinden kovdu beni kalakaldım ortada kendim gittim zorlamadan dolayı biraz yırtılmış tam bozulmamış dedi baktım ulaşabileceğim heryerden beni engellemiş. Gitmiş arkadaşlarımla konuşmuş onla konuşun bak yoksa şikayet ederim diye olanlara hala inanamıyorum çok üzgünüm lütfen yardım edin nasıl toparlarım kendimi kızlığım biraz bozulmuş sizce ilerde sorun olur mu bu durum evleneceğim adamla?
O kadar şey yaşadık beni sahiplenmedi kabullenmedi evinden kovdu beni ortada bıraktı çok üzgünüm sizce ne yapsam?
Cevapla