Kayınvalidemi yüzünden ayrıldık. Çok kızgınım pişman olsun istiyorum?

21 yaşında genç bir kızım. Ilk evliliğimdi. Kayınvalidem oğluna çok düşkündür ve eşimde annesine düşkündür. Kayınvalidem bazen beni azarlasa bile hep sustum hatta özür diledim. Eşim birkez bile anne tamam sus kapat konuyu demedi. Birkeresinde okadar çok üzüldüm sinir oldum ki, kaynanam üzerime gelirken eşim sustu ve oda üstüme gelince kuzenlerimden birine telefon açıp ayrılma kararı aldım, anlık bir kızgınlık olmasına rağmen kaynanam git bidaha gelme dedi, eşim gitme bile demedi ve ben eve döndüm. Çok pişmandım eşimi arkadaşlarını kaynanamı kaynatamı aradım, kimse altan almadı. Babam konuşmak için gittiğinde babama kızlık bezimi vermiş. Babama saçma sapan imalarda bulunmuş yok evin önüne arabalar geliyormuş bilmem ne sanki namusuma laf edermiş gibi. Babam çok kızdı ama yinede dönme kızım demedi eşinle mutlu ol dedi hatta kendi ayaklarımla evlerine kadar gittim eşimi çok sevdigim için, eşim beni çok seviyor ama annesinin gözlerinin içine bakıyor. Kaynanama birdaha brakmam diye söz verdim. Beni yerde yalvarttı. Kaynanam oģlunu benden kıskanan bir kadın bunu fark ettim, oğlunu ona karşı doldurmamdan çok korkuyordu ve beni gereksiz yere ezmeye çalışıyordu sanki. En son bir olay yaşandı, kocam küçük bir ameliyat geçirdi ve ailem sadece telefondan geçmiş olsun dediler, bunun üzerine ben ailemle tartıştım. Niye gelmediniz falan diye. Zaman geçti ben ailemle barıştım ve görüşmek istedim kaynanam bana dedi ki gidersen teemmeli git ailen bir geçmiş olsuna gelmedi... kocamla konuştum senide ailemide seviyorum anla dedim benimle tartıştı ama hep annesinin dolduruşları yüzünden. Ben ailemle görüşmekten vazgeçtim Bunun üzerine ailem telefon açtı ve bir birine karşılıklı küfür ettiler. Kaynanama dedim benim bir suçum yok o yine bana git dedi hatta eşime beni kötüledi. Eşime ayrılmayalım aileler sakinleşir yanlış yapmayalım desemde annesini dinledi. Annesi beni kovdu, tek yanlış bir laf söylemedim. Annesi beni kovarken eşim ellerini cebine sokup mahaleye gitti.
Kayınvalidemi yüzünden ayrıldık. Çok kızgınım pişman olsun istiyorum?
Cevapla