Sizce bir anlam çıkarmalı mıyım? Ayrıca ilerlemem nasıl? Sizce bu iş olur mu 😁 ?

2 gün önce akşama doğru, konakladığım yurtta, daha önce tanımadığım ve hiç konuşmadığım bir kız yanımdan geçerken bana gülümseyerek " Sen neden hep yalnız takılıyorsun? " dedi, ben de gülümseyerek " Ben yalnızlığı seviyorum " dedim. O da şaşırarak " Aa " dedi. Sonrasında yine gülümseyerek " Neyse, iyi akşamlar " dedi ve yukarı çıktı. Yurdun dış cephesi camla kaplı. Sonrasında ben dışarıda, aynı yerde oturmaya devam ettim, o da tekrar aşağı indi ve içeriden geçip yemekhaneye doğru gitti. Geçerken bana bakarak gülümsedi. Sonraki gün, yani dün ise, ben yine yurdun önünde tek başıma oturup çay içip çekirdek yiyordum, o da okuldan geldi ve yine gülümseyerek " Yine yalnızsın " dedi, ben de gülümseyerek " Aynı " dedim. Daha sonra " İyi akşamlar " dedi ve yukarı çıktı. Biraz önce ise, ben yine yurdun önünde oturup çay içiyordum. Yanıma geldi ve gülümseyerek " Naber, yine yalnızları mı oynuyorsun? " dedi, ben de gülümseyerek" İyiyim, sen nasılsın? Aynıyım " dedim. Daha sonra, o da " Ne yapayım? Okula gidip geliyorum " dedi. Ben de " Nerede okuyorsun? " dedim, o da " Manisa'da okuyorum " dedi. Daha sonra ne okuduğunu sordum, o da Yazılım Mühendisliği okuduğunu, ama bölümünü sevmediğini söyledi. Ben de üzüldüğümü belirten bir yüz ifadesiyle baktım. Daha sonra, gülümseyerek " İyi bakalım, hadi görüşürüz " dedi ve içeri girdi.
Güncellemeler
+1 yıl
Sonrasında ise içeride müdür yardımcısı ablayla benimle ilgili " Hep yalnız takılıyor " gibisinden bir şeyler söyledi.
Sizce bir anlam çıkarmalı mıyım? Ayrıca ilerlemem nasıl? Sizce bu iş olur mu 😁 ?
Cevapla