Evet hemcinsimden hoşlanıyorum. İş arkadaşım kendisi, orada tanıştık ve zamanla ondan hoşlanmaya başladım. Kendisinin de kadınlara karşı yönelimi var bildiğim kadarıyla. Neyse konuya geliyorum biraz maskülen bir tarzı var konuşması, hareketleri daha erkeksi, vs. Sürekli sıcak soğuk taktiğini uyguluyor bir sıcak davranırken bazen çok soğuk görmezden geliyor. Dün gelmiş yanıma bana bakma, öpme beni vs dedi tamam dedim sinirlendim peşimden geliyor gülüyor. Öpücük atıyor :D sinirlerim bozuldu ben de bir daha benimle muhattap olma dedim sustu. Sen bilirsin dedi.
Dün de biraz tartıştık belirsiz bir insansın diyorum kırıyorsun sürekli kalbimi diyorum sınavın nasıl geçti diyor daha deli oldum bağırdım biraz seni sklemediğim için cevap vermiyorum dedi uzak olacağım söz veriyorum dedim sustu yine çıktım gittim.
Sahilde oturuyorum iş arkadaşlarımla gelmiş işte sinirli o da ben biraz içmiştim sonra taksiye binip gittim yürüyorum taksiye nerde bu kız nerde diyor sesi geliyor yani hep uzak kal diyor hem önemsiyor düşünüyor bu da beni geriyor deli oluyorum
Ne yapacağım bununla ona galiba aşık oluyorum onu düşünüyorum hep onu görünce aç olduğumu unutuyorum sürekli gözlerim arıyor yanına gitmek muhabbet etmek istiyorum temas etmek istiyorum? Gece de arkadaşından yazmış uyudun mu diye yani onun yazdırdığına eminim sizce? çünkü aynı evde yaşıyorlar.
Dün de biraz tartıştık belirsiz bir insansın diyorum kırıyorsun sürekli kalbimi diyorum sınavın nasıl geçti diyor daha deli oldum bağırdım biraz seni sklemediğim için cevap vermiyorum dedi uzak olacağım söz veriyorum dedim sustu yine çıktım gittim.
Sahilde oturuyorum iş arkadaşlarımla gelmiş işte sinirli o da ben biraz içmiştim sonra taksiye binip gittim yürüyorum taksiye nerde bu kız nerde diyor sesi geliyor yani hep uzak kal diyor hem önemsiyor düşünüyor bu da beni geriyor deli oluyorum
Ne yapacağım bununla ona galiba aşık oluyorum onu düşünüyorum hep onu görünce aç olduğumu unutuyorum sürekli gözlerim arıyor yanına gitmek muhabbet etmek istiyorum temas etmek istiyorum? Gece de arkadaşından yazmış uyudun mu diye yani onun yazdırdığına eminim sizce? çünkü aynı evde yaşıyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer