9 aylık evliyim. Kaynanam bana tokat attı bu yüzden eşimden ayrılmak istiyorum. Yanlış bir karar mı?

Evlendiğimizden beri kaynanamın bana yapmadığı kalmadı. Sürekli eltimle ve kızıyla kıyaslıyor ev işlerimi beğenmediğini söylüyor giyimimden tutun gülüşüme kadar karışıyor artık canıma tak etti. Dün işten gelmişim baktım evimdeler evin eşyalarını değiştiriyor kendi kafalarına göre. İşte kendime ait bir püf koltuğum var bunun salonda ne işi var diye söyleyip duruyordu bir baktım yok etmişler onu. Bana ait ne varsa bir kılıf bulup atmaya çalışmışlar. Bir kar kürem vardı o da kırılmış güya. Koltukların yerleri değişmiş masa televizyon vs her şey yer değiştirmiş. Zaten işten gelmişim yorgunum o an sinirden deliye döndüm sonra evlendiğim günden beri ilk defa karşılıklı tartışma oldu ve kaynanam tokat attı bana. Artık hakliyken bu muameleyi görmeye dayanamıyorum en son yapmadığı bu kalmıştı bunu da yaptı. Ben böyle bir kadınla ömür süremem ayrılmak istiyorum ama eşimi de çok seviyorum ne yapacağım ben ya
9 aylık evliyim. Kaynanam bana tokat attı bu yüzden eşimden ayrılmak istiyorum. Yanlış bir karar mı?
Cevapla