165 cm boy ve 80 kilo. Ben artık bu toplumun iki yüzlülüğünfen bıktım. Kilo veriyprum ağzımın içine düşüyolar. Alınca?

Dürüst olun. Yüzüm güzel herkes söyler. Cildim vücut tipim tamam güzel ama kiloluyum. Bu bence beni geride tutuyor. Herkes zayıfları övüyor. Hani balık et diyip duruyoruz ama övülen kadınlar hala çırpı gibi. Bence yüzüm de biraz yanaklı duruyor bilmiyorum. Biraz kötü hissediyorum. Bıktım bunikimyüzlülükten. Ne olacak sizce?
165 cm boy ve 80 kilo. Ben artık bu toplumun iki yüzlülüğünfen bıktım. Kilo veriyprum ağzımın içine düşüyolar. Alınca?
Cevapla