Dürüst olun. Yüzüm güzel herkes söyler. Cildim vücut tipim tamam güzel ama kiloluyum. Bu bence beni geride tutuyor. Herkes zayıfları övüyor. Hani balık et diyip duruyoruz ama övülen kadınlar hala çırpı gibi. Bence yüzüm de biraz yanaklı duruyor bilmiyorum. Biraz kötü hissediyorum. Bıktım bunikimyüzlülükten. Ne olacak sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Merhaba.
İnsanların görüşlerine göre hayatımızı şekillendirmek doğru değil, çünkü önemli olan sadece insanın kendisidir birinin bize çirkin demesi ona güzel yapmadığı gibi, bizi de öyle kılmaz bundan dolayı üzülmeyin stres yapmayın yüzden fizikten öte, ahlak güzelliği ön plana gelir insan ve insanlık gibi zaman güzelliği tüketiyor sonuçta kendinize sımsıkı sarılın, en çok sizin size ihtiyacınız olacak bu dünyada dik durarak sabırla yaşamaya devam edin, bırakın isteyen istediğini konuşsun sadece konuştukları ile kalırlar.
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın, en güzele emanet olun.05 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazdınız. Ama ailem bile zayıf olduğum fotoğraflara bakınca laf ediyor. Kimseyle buluşmak bile istemiyorum artık. Çünkü erkeklerin tek bir tercihi var kalıplar belli. Yarış belli. Ben sürekli kilo alıp verdiğim için bu dünyanın sınıfçı ve ayrımcı yüzüyle çok net yüzleştim. Belli standartları tutturduğun sürece tanrıçasın. Yoksa istediklerini yapmazsan postalayabilecekleri birisin. maalesef gerçek dimya bu. Evlenmeyi düşünen erkekler gelinliğin içinde kuğu gibi duran kadın istiyor. Herkes ister tabi. Ben iç güzelliğin değer gördüğünü çok az gördüm. Kandırmayalım kimseyi
- +1 yıl
Güzel bakan, güzel görür.
Siz kendinize olan inancı güveni kaybetmeyin gerisi kendiliğinden gelir, emin olun sevgi sınır tanımaz insan insanın iyi niyetini dürüstlüğünü, merhametini adaletini şefkatini sever güzellik özdedir bunu samimiyetimle söylüyorum, yarınların neler getireceğini bilemeyiz değil mi? O halde ne diye üzüyorsunuz ki kendinizi, dış etkenlere takılmayın insanlar ne yaparsanız yapın konuşurlar, şunu unutmayın sevmenin ve sevilmenin ne mesleği ne dili ne de dini ne boyu posu olur, bakın bende engelli biriyim bedensel değil hafif derece mental radyasyon var az da kekemelik, ama mümkün olduğunca hayata dört elle sarılıyorum, sizde öyle yapın.
Soran+1 yılDiğerlerini bilemem ama sizde mental retardasyon olmadığına çok eminim. O kadar dolu dolusunuz ki. Bakıp örnek almalılar
Soran+1 yılİyi bişey söylemek istedim. Bana güzel konuştuğunuz için teşekkür ederim ☺️ çok teşekkür
- +1 yıl
Rica ederim. 🤗
İşte şu ana kadar hep kendimi geliştirmenden kaynaklanıyor, sizde lütfen söylenenlere aldırış etmeyin sizden daha değerli daha kıymetli, kimsenin olmadığını bilin kendinize sımsıkı sarılın en çok sizin size ihtiyacınız olacak, bu dünyada karamsar olmayın dik durarak sabırla yaşamaya devam edin, şu hayatın her bir alanın, da mücadele var evde işte sokakta aklına neresi geliyor ise orada insanın, olduğu yerde mücadele mutlaka olur ekmeği de ağzımıza alıyoruz çiğnediğimiz, zaman midemize gidiyor bakın bu bile bir çaba gerektiriyor nihayetin de.
En İyi Cevaplar
+1 yıl1.84 boyum 136 kilo kilon vardı Şu anda kilom 91 kilo civarı çok verdim ama Ramazan ayında ve ondan sonraki Şu dönemde biraz kilo aldım gibi hissediyorum yine başlayacağımı istiyorsan birbirimize ikir olarak konuşma olarak destekçi olursak İkimiz de daha da zayıflayabiliriz ben sana nasıl O 30 küsür kiloyu verdiğimi de anlatırım detaylı şekilde Karar senin Hani yaşın küçüktür kardeşim diyebilirim sana abi diyebilirsin bana düşün istersen bunu
011 Yorumla
Soran+1 yılDüşünücem bunu ama şu an buna irade gösterirsem derslerim aksar. Önceliği derslerime vermem lazkm
- +1 yıl
İnan bana düzenli olmak derslerini de etkiler
Soran+1 yılBen düzenliyim. Ama yemek konusunda irade gösterince derslere sabrım kalmıyor
Soran+1 yılşu an bunu yapamam ve çok ciddiyim
- +1 yıl
Peki benim hayatım daha kaliteli oldu zayiflayinca
Soran+1 yılAma kısa bir vakitte günde 14 saate yakın çalışmam lazım. İrademi buna kullanmam lazım
- +1 yıl
Pardon ya ısrar ediyorum gibi zannetin özür dilerim kendi durumumu anlatmak istedim o kadar aşırı olmuyor mu bu arada
Soran+1 yılMecburum şu an
- +1 yıl
Sınav 18 Haziran değil mi
Soran+1 yılÖyle bişey değil benim yapabileceğim zaman yazayım sana
- +1 yıl
Tamam istersen takip et bende edeyim sen yazana kadar yazmam ben
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sen kendini nasıl beğeniyorsan öyle yaşa seni beğenende seni o halinle beğensin. Sen nasıl bir erkeğe zayıfla kilo al demiyorsan karşındakinede o hakkı tanıma
020 Yorumla
Soran+1 yılSadece o değil. Herkesin bakışlarından bıktım. Herkes yorum yapıyor
Soran+1 yılO konuda haklısın sadece kendime odaklanmaya çalışıyorum
Soran+1 yılBöyle de devam eder zaten. Dal gibi gerzklı karılar değer görür
Soran+1 yılBen kendim de memnun değilim. Üstteki arkadaş çok rahatsız ettti yazdıklarına baksana zz ile başlıyo
Soran+1 yılEngellemiş bi de bir sürü hakaret saymış
Soran+1 yılZ ile başlıyo
Soran+1 yılBi ben görüyorum engelledi galiba
Soran+1 yılDoğrusunnn sen evli misin
Soran+1 yılHanımını beğeniyp musun peki. Bence senin hanımın zayıf
Soran+1 yılAllah Mesut etsin
Soran+1 yılİnşallah
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
14Cevap
Bu konuda sana katılıyorum önemli olan kalp güzelliği yok karakteri zittirin gidin lan o zaman niye gidyon sana hakaret eden serseri ile ya da sana değer vermeyen şöyle güzel boyke güzelin peşine her şey dış görünüse göre şekilleniyor
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle. Ama inşallah daha güzel insanlara denk geliriz
İki yüzlülük değil aslında, iki yüzlülüğün ne olduğunu tekrar öğrenmemiz lazım. Gayet dürüstlük var, kiloluysan istemezük zayıfsan isterük mantığı işliyor. Eğer 80 kilo çok iyi deyip çıtı pıtı bir kızı omzunda görüyorsan bu iki yüzlülüğü örnektir.
06 Yorumla
Soran+1 yılİkiyüzlülükten kastım karakteri kalbi övüp iyiliği övüp tipin yüzünden şak diye elemeleri.
Soran+1 yılBu tam olarak iki yüzlülük. Tek önemsedikler şeyin karakter olduğunu savunup, sadece b. şalacakları görüntü için fantezilerinde ki resmi oluşturacak kadını arayan hayvani insanlar topluluğu.
Soran+1 yılAnladım güzel kızları açık yüreklilikle tercih edebilirsin. Bunu söyleyem bir insansan sadece iç güzellik diye zırvalamıyorsan problem yok. Millet kendini keşiş gibi gösterip sadece dış güzelliğe bakıyo
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBir şey olmayacak. Ben birlikte spor yapmayı teklif ederdim.
Fizik önemli, ancak kalp çok daha önemli...05 Yorumla
Soran+1 yılFiziği güzel olmayan kızın naz yapma hakkı bile olmuyor. Herşeye tamam demek zorundasın. Artık kalp devri bitti. Ben sülalede en donanımlı kişilerden biriyim. Kendimi geliştirmeyr odaklanırım. Ama hiç bişey yapmayan sadece hayatı spor ve estetik olan insanlarla karşılaştırılıyorum. Dışarda sosyal hayatta da benden öndeler. O yüzden şunu çok net söylerim. Ben zayıflamıştım daha önce herkes beni tanımak için uğraşıyordu. Ben o zamanda aynı bendim ama dışımı beğendikleri için içime şans verdiler. Bu dünya ruhlar alemi değil herkes birbirini kandırıyo ruh iç bilmem ne diye
- +1 yıl
Az önce zaten fizik önemli demiştim.
Dış ilk çekim de bir etken. Ama ben dışı güzel olan , ama kalbi olmayan bir kadınla da yapamam. Yapmadım da...
Bu elbette benim tercihim.
Soran+1 yılKalbi güzel ama kilolu birine de yanaşmadın.
Soran+1 yılSeni üzdüysem kusura bakma. Ama maalesef hayat böyle
- +1 yıl
Rica ederim.
Bana kalırsa çok büyütüyorsun. Dış değişebilir bir şey. Biraz çaba ve emek sarf ederek ki, geçmişte zaten yapmışsın. Tekrar kilo sorununu çözebilirsin. Her şeyi buna bağlamak yerine, ne yapabilirim demek önemli...
Yaşam da gelişim anlamında sana bir şeyler katan insanlar önemlidir.
Bak ben mesela her gün koşmaya çıkıyorum.
Katıl bana.
Çok daha sağlıklı ve zinde hissedeceksin. Sporu sadece zayıflamak için değil. Sağlıklı olmak adına yapmak ta önemli.
Her şey karar vermek ile başlar.
Seni düşüncelerini tanımak güzeldi, sadece insan olarak...
+1 yılBalık etmiş dolgun göğüs kalça imiş hepsi fasafiso hatun dediğin çıtı pıtı zarif olmalı kilo ver benim zevkime göre 30 kilo fazlan var
015 Yorumla
Soran+1 yılOha yuh senin zevkin çok zayıf bence
- +1 yıl
Neresi çok zayıf kendini avutma o boyla 45 kilo olup göreni boşaltan hatunlar var. Kilo boydan 10 aşağı olmalı 15 olursa tam süper olur. Boy 165 kilo 60 olursa bir kadın balık etlidir. 165 boy 50 kilo olursa bir içim sudur
Soran+1 yılSen öyle seviyosun demek ki kuru
- +1 yıl
Nedense kilolu kadınlar fit Seksi kadınlara kuru der hep ama için için ağlarlar onlar gibi olabilmek için neden dürüst olmuyor kimse? Zayıf hatun üstüne yakışanı giydiginde ya da soyundugunda çok mükemmel görünüyor ama balık etli olanlar soyununca heryeri sarkık etli yağlı çok itici
Soran+1 yılPeki haklısın sağol çok yardımcı oldun
- +1 yıl
Bozulma insan isterse herşeyi yapar önemli olan önce kabullenmek kabullenmez isen zaten yapamazsın
Soran+1 yılKardeşim ben 50 kilo olmak istemiyorum ki. Ben 70 civarı hafif kaslı taş gibi bi hatundum. Sonra kilo aldım. Kuru cidden sevmem yani. Beğenimde yok. Sen git bul öylesini. Boş notşvasyon da istemiyorum.
- +1 yıl
165 boy 70 kilo taş gibi mi 😁😁😁 sesli güldüm... Var zaten sen Yemene bak
Soran+1 yılHaftanın 6 günü spor yapan ve sıkı vücutlu hafif kaslıydım gayette çok güzeldim. Sana soran yok sen beğenmek zorunda değilsin ben güçlü ve fit bir görüntüden bahsediyorum sen narin ve güçsüz seviyorsun kırılgan mesela
Soran+1 yılSürekli beni dış görünüşümden ve şişmanlığımdan dolayı aşağılayacaksan hiç ihtiyacım yok inan d. folup gidebilirsin
- +1 yıl
Tatlım herkes çıtı pıtı zarif seviyor geç bunları hangi manken kilolu kaslı ne anlatiyosun hangi kapağı dombili hatun süslüyor nerede kapak varsa çıtı pıtı zarif hatunlara ait
Soran+1 yılDünyayı takip etmediğin çok belli amca hadi yol al
- +1 yıl
Ben seni asagilamiyorum ne haddime ki o tarz bir insan asla değilim dürüst net konuşuyorum bukadar gerilme. Kilo vermelisin ve yapabilirsin dedim sana ne var bunda. Kilo iyi bir şey olsa bütün kilolu hatunlar neden kilodan bahsedince sinirlenir ozaman şekil a da olduğu gibi
- +1 yıl
Ya bi git ya dombilisi sana cevap yazanda hata engelle gec ya çabasını 😁😁😁
- +1 yıl
DANAAAAA 😁😁😁
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılOnu bunu bırak kendi sağlığını düşün önce obeziteye çeyrek kalmış. 65 kilonun üzerine çıkmaman lazım
01 Yorumla
Soran+1 yılYoo 70 kiloda gayet fit ve sağlıklıydım. Vücudum kaslıydı hatta. Kilo brlirleyici değil
+1 yılBenim eşim seninle aynı oranlarda ben ilişkiden aşırı zevk alıyorum erkekler genelde balık etli severler tutunca eline gelsin ister kafana takma
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyleye baya mutlu oldum. Eşine de selam
- +1 yıl
Eyvallah
+1 yılKalbin güzelse ne önemi var
04 Yorumla
Soran+1 yılbuluştuğun kızlar tayt crop ojeli ayaka 36.5 mini çıtı pıtı sarışın ise bunu yazma
- +1 yıl
Yoo 106 kilo kıza aşık oldum
Soran+1 yılO zaman konuş ❤️
- +1 yıl
Yaz konuşayım
+1 yılOoff balık etki kadın 😅😅😅
02 Yorumla
Soran+1 yılBen kilolu kategorisindeyim
- +1 yıl
Biraz versen varya üüüfff çok fena olursun
Gizli Üye(30-35)+1 yılBalık etli icin mermi atar mermi yerim :)
021 Yorumla
Soran+1 yılHeeeee
Cevap sahibi+1 yılHer konuştuğum kadın balık etlidir cünkü ilgim gerçekten var
Soran+1 yılTakılmalık takılıyosun işte oltaya gelenle ciddi baktığın var mı
Cevap sahibi+1 yılCiddi baktığım vardı olmadı ailesi istemedi :) diyelim çok uzun mesele
Cevap sahibi+1 yılTakılmalık takıldığım da olmadı degil oldu
Soran+1 yılHayırlısı olsun. Ama sırf kilolu olduğu için birisini istemek de tuhaf gibi
Cevap sahibi+1 yılTakılmalık icin tuhaf degil balık etli öhöm ayrı birşeydir ama ciddi icin tabi Ki kafa uyuşması ten uyumu
Soran+1 yılAynen öyle
Cevap sahibi+1 yılBu arada :) sende olan balık etlilik ayrı bi çekici ve hoş :)
Soran+1 yılBendeki kilo
Cevap sahibi+1 yılEvet :)
Soran+1 yılNe evet
Cevap sahibi+1 yılYani çekicisin diyorum :)
Soran+1 yılYukarda bi amca var kendine yemin etmiş. Bana benim çirkin olduğuma inandıracak bu gece. Herkes kalbinin ekmeğini yer.
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂 kürek var mı
Soran+1 yılNeden ki. Baksana yazdıklarına engellemiş bi de
Cevap sahibi+1 yılP*k olan dayıyı çöpe atalım 😃😃
Soran+1 yılNe diyim allah akıl fikir versin. İçinden geliyosa bi şikayet edrr misş
Cevap sahibi+1 yılBen şikayet ederim yeter ki iste söverim bile mermi atar mermi yerim dedim aaa😂
Soran+1 yılAhahahaha anladım sağol ya
Cevap sahibi+1 yılNe demek 😂 eee sen ne yapıyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılNe zayıfı yaa balıketli olsunn ☺️
09 Yorumla
Soran+1 yılGerçek hayatta öyle olmuyo ciddiye alınmıyosun
- +1 yıl
Öyle düşünme
Soran+1 yılÖyle malesf
- +1 yıl
Yooo değil
Soran+1 yılÖyleeeeee
- +1 yıl
Değil yaa deli etme beni 😡🤦🏻♂️
Soran+1 yılHeeee
- +1 yıl
😡
Soran+1 yılNeee
+1 yılYardım edebilirim istersen
06 Yorumla
Soran+1 yılNe için
- +1 yıl
Kilo vermen için
Soran+1 yılNasıl
- +1 yıl
Prof destek vererek
Soran+1 yılşu an isteğim zamanım ve param yok bunun için
- +1 yıl
Onları biz getircez işte isteğini ben getircem ve paran olmaamsi biraz iyi
Bunu kimse görmeden yorumlayamaz yazdiklarinjzdan
010 Yorumla
Soran+1 yılBen güzel miyim demedim. Bu saçma düşüncelerle. Ne yapacağım. Sürekli karşılaştırılmaktan o kadar bıktım ki
Soran+1 yılCanım istrmiyor.
şu an bütğn günüm derslere gidiyor
ayıracak 3 saatim falan yok
Soran+1 yılAnlamadım soruyu
Soran+1 yılNiye olmasın ki şişmanlar da kadın
Soran+1 yılSanane benim cinsel hayatımdan kardeşim sana neeeeeeeeeee
+1 yılYok iyi işte
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil
+1 yılAt ozzelden fotonu
08 Yorumla
Soran+1 yıl
Ben güzel miyim demedim. Bu saçma düşüncelerle. Ne yapacağım. Sürekli karşılaştırılmaktan o kadar bıktım ki- +1 yıl
Kilolu kızda erkekte sevilmez ama
Soran+1 yılEvet öyle maalesef
- +1 yıl
Karşı cinsi takmazdi hani kızlar istediği gibi giyer yerdi bu şaşırttı beni
Soran+1 yılBen öyle nişey mi dedim ya. Banane başkası ne söylediyse. Ben bu dümyada ki sevgiye olan nakış açımdan bahsediyorum. Sevgi yok kriterler var. Hele erkekler….
- +1 yıl
Lez ol o zaman erkekleri onemsemiyorsan
Soran+1 yılSen yazdıklarımı nerenle okuyosan lütfen o organınla. Cevap verme çünkü çok alakasız
- +1 yıl
Tamam yavrum neyse , seviş geç boş ver bu isleri
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 165 cm boy ve 80 kilo. Ben artık bu toplumun iki yüzlülüğünfen bıktım. Kilo veriyprum ağzımın içine düşüyolar. Alınca?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer