44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var benim gibi olanlar var mı resimli?

44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var ve nasıl gider kafayı yemek üzereyim benim gibi olanlar var mı? Kiloma göre göbeğim çok fazla hatta hiç olmaması gerekiyor o yüzden 70 kilo olan kişiler kendi göbekleri ile kıyaslamasınlar lütfen
44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var benim gibi olanlar var mı resimli?
44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var benim gibi olanlar var mı resimli?
Cevapla