44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var ve nasıl gider kafayı yemek üzereyim benim gibi olanlar var mı? Kiloma göre göbeğim çok fazla hatta hiç olmaması gerekiyor o yüzden 70 kilo olan kişiler kendi göbekleri ile kıyaslamasınlar lütfen
44 kiloyum boyum 169 bu kadar zayıf olmama rağmen bu göbek niye var benim gibi olanlar var mı resimli?
en zor eriyen ve en son eriyen bölge karın bölgesidir karın bölgenizdeki yağ oranı biraz fazla bu yüzden göbeğiniz var aslında göbekte sayılmaz gibi sanki çünkü su içmekte karnı şişirir yeni yemekten kalkmakta karnı şişirir
bunun için sabah kalkar kalkmaz göbeğinizin olup olmadığına bakın daha doğru görürsünüz
Fizik yok sende o yuzden karin bolgesi gelismemis kaslar zayif zayif olmaktansa sporla fit durmak daha iyi olcaktir spor yap 44 kiloda az boyun icin ve vucudunda odem de karinda sislik yapar
Yanı haftada 3 ya da 4 gün Tüm kas gruplarını çalışmak Ve fitnes yapıcan Kass yapıcan Beslenmede Önem li Sen salona git Belki en geç 3 5 ayda göbek gider Efsane bir vücudun olur Hem zayıf gösterirsin hem etli