Yargılamadan cevap verecek olanlar..20 yaşındayım ve 38 yaşında biriyle arada görüşüyorum ama birine aşık oldum, konusuyoruz?

21 yaşında o da benim yaşı büyük olana bunu nasıl açıklamam gerekiyor birdaha görusmek istemediğimi yardım eder misiniz
Yargılamadan cevap verecek olanlar..20 yaşındayım ve 38 yaşında biriyle arada görüşüyorum ama birine aşık oldum, konusuyoruz?
Cevapla