19 yaşındayım, 25 yaşındaki birine aşık oldum. Sizce sorun mu?

Arkadaşlar, gerçekten aşık oldum bastırmaya çalışıyorum yapamıyorum, uzak kalma düşüncesi içimi sıkıştırıyor. Sizce bu yaş farkı sıkıntı mı?

19 yaşındayım, 25 yaşındaki birine aşık oldum. Sizce sorun mu?
Cevapla