20 yaşındayım ama 30 yaşındaki birine aşık oldum. Yaş sorun olur mu?

karakter itibariyle olgun biri oldum hep
karşıma bi adam cikti 30 yasinda yasini sorun etmem cok olgun konusuyorsun ve beğendim seni bi şansım olamaz mi dedi
bende hoslandim cok konuşmalarından etkilendim bu sorun olur mu sizce ileride
ailem bisi der mi
Güncellemeler
+1 yıl
10 yaş sorun olur mu
20 yaşındayım ama 30 yaşındaki birine aşık oldum. Yaş sorun olur mu?
Cevapla