4 aydır biriyle sadece mesajlasiyorduk, dün ikinci kez buluştuk, sahilde gezdik sohbet ettik çok güzel huzur vericiydi ikimiz içinde.. ondan hoşlanıyorum oda benden hoşlanıyor.. bir ara elimi tuttu bende ters tepmedim açıkçası hoşuma gitti. Kendi arabasıyla beni aldı bıraktı.. yaklaşık bir saat oturduk vakit geçirdik ama hiç bana bir şey yermisin içermesin demedi.. bir ara gül satan bir adam geldi, yok almıyorum almıyorum, adama param yok dedi ama adam direnince almaya mecbur kaldı.. fiyatını sordu 50 liraya aldı ama bana cimriymiş gibi geldi hem yaşından dolayıda çok kararsızım.. onun dışında sohbetimiz birbirimizden etkilenmemiz gayet iyiydi.. şimdi ben bunun gerçekten cimri olup olmadığına nasıl emin olabilirim?
Güncellemeler
1 yıl
O yakışıklı bende güzelim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer