Kız arkadaşımın tavırlarının değiştiğini hissediyorum, sizce ne yapmaya çalışıyor?

Arkadaşlar merhaba 11 aydır sevgiliyiz,1 ayda 2 defa mantıksız nedenlerden ayrıldı benden, sonra geri barıştık vs, Geçen haftada burun estetiği oldu,
Az önce bana şey diyor "Ne kadar çok sevsemde hayatıma kimse karışamaz" 11 aydır neden böyle değildi diye sorguluyorum bende, kısıtlamaya falan gerek yok diyor, tamam belki doğru diyor ama şimdi ne değişti? Bu kadar kıskanmaya kısıtlamaya falan gerek yok diyor düşündüm taşındım diyor, bunları normal şekilde dediğini düşünmüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz, sizce ne yapmalıyım?
Dobra yorumlarınızı bekliyorum...
Kız arkadaşımın tavırlarının değiştiğini hissediyorum, sizce ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla