Arkadaşlar merhaba 11 aydır sevgiliyiz,1 ayda 2 defa mantıksız nedenlerden ayrıldı benden, sonra geri barıştık vs, Geçen haftada burun estetiği oldu,
Az önce bana şey diyor "Ne kadar çok sevsemde hayatıma kimse karışamaz" 11 aydır neden böyle değildi diye sorguluyorum bende, kısıtlamaya falan gerek yok diyor, tamam belki doğru diyor ama şimdi ne değişti? Bu kadar kıskanmaya kısıtlamaya falan gerek yok diyor düşündüm taşındım diyor, bunları normal şekilde dediğini düşünmüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz, sizce ne yapmalıyım?
Dobra yorumlarınızı bekliyorum...
Az önce bana şey diyor "Ne kadar çok sevsemde hayatıma kimse karışamaz" 11 aydır neden böyle değildi diye sorguluyorum bende, kısıtlamaya falan gerek yok diyor, tamam belki doğru diyor ama şimdi ne değişti? Bu kadar kıskanmaya kısıtlamaya falan gerek yok diyor düşündüm taşındım diyor, bunları normal şekilde dediğini düşünmüyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz, sizce ne yapmalıyım?
Dobra yorumlarınızı bekliyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer