Beni aldattı ama birşeyler yapsın barışalım istiyorum çok özlüyorum ben affetmeye hazırım ne yapmalıyım?

Aramız bozuktu kafamda bitirdiğim için böyle bişey yaptım dedi özür dilemedi ama benim üzülmemi ağlamamı istemiyo biliyorum üzüldüğünü yüzünden anlıyorum bana çok değer verdiğini söylüyor ama ayrılmaktan vaz geçmedi ben onu affetmek istiyorum çok gurur kırıcı yaptığı ama çok seviyorum elimde değil sarılmak elini tutmak istiyorum bi şey dese barışıcam ama söylemiyor öylece gitti şimdiden çok özlüyorum sadece tekrar birlikte olalım istiyorum onunlayken çok mutluydum şimdi ne yapsam aklımdan çıkmıyor kokusu gitmiyor ne yapıcam arayıp bunları ona söylemeli miyim
Beni aldattı ama birşeyler yapsın barışalım istiyorum çok özlüyorum ben affetmeye hazırım ne yapmalıyım?
Cevapla