AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
206Cevap
Geç kalmışsın diye düşünme beni erken evlendirdiler de ne oldu sanki her evlenen mutlu olmuyor
Ben 26 yaşındayım bende seninle aynı duyguları paylaşıyorum. Haydtta her şey kısmet üzülme, uzulmeyelim. Herşeyin hayırlısı olsun.
Ben öyleyim senin gibi bir bakıma çok secicilikden kaynaklanıyor hersey nasip
Şöyle ki yaşıtlarım gibi kendimi salmadım bakımlıyım guzel giyinirim yaş olarak da kucuk gosteriyorum bunu herkes soyluyor e beni tanimak isteyen ya cok genç oluyor aradaki yaş farkı sorun oluyor , e benden buyukleri de yanimda amca gibi duruyor birturlu ortasıni bulamadım.
Aradıgim da yok gerçi. Işte adım atanlardan ya beğenmiyorsun ya etkilenmiyorsun etkilendiklerin de güven problemi cikıyor
Bu gönül işleri zor mevzular..
Aynen öyle hayatımda 2 kişiyi istedim onlar beni istemedi. Onun haricinde belkide görücü görüşme falan 25-30 kişi oldu onlarda benim. Hoşuma gitmedi
Ve istedigim kişilerden biri evlenmis boşanmış sorunlu bir karakter diğeride bende 3 yaş büyük biriydi olmadı benden kaynaklaniyor
Bilmiyorum Bende Ne İstediysem Ne hayal ettiysem olmadı ama her şerde bir hayır vardır illaki kısmetin karşına çıkar merak etme 😊
Bir şeyler için geç kaldığını düşünüyorsan ya ölüm döşeğindesindir ya da kendine hiç özgüvenin yoktur.
Kıyamam ya valla Ne diyim bence bulursun inşallah birisini gençlik sonları evlensen çocuk olur aslında iyi bi anne olursun
Benden sana bir tavsiye mükemmelliyetci olmaktan mükemmeli aramaktan vazgeç yakın olana yakın olmaya calış... 👍
Neyin ne zaman olacagini bilemezsin. Sen degil o sana gec kalmis. Biraz sabir.
Bu cümle duvara asmalık olmuş ..
Teşekkur❤
Onemli degil vazifemiz
Okudum yazdıklarını, aslında haklısın evet hayat kısa gerçekten. Umuyorum ümit ettiğin kişiyi kısa zaman da bulursun.
Öyle düşünme, nasip bu işler. Herşeyin bir zamanı var hayırlısını iste
Tabi dua ediyorum
Ne tesadüf ben de yalnız öleceğim. Yalnız değilsin yani.
Hadi evlenin ikinüz
Karşı cinsimden çok çektim gerek yok. İstemem.
Ahaha aynı mood 😄
Evlilik yaşadım ama şimdi kimseyi istemiyorum.
Evlilik yaşadım ama, şimdi kimseyi istemiyorum.
Yani biraz geç kalmışsın bir kadın olarak ama hayatın tadını çıkar evlenmek istemiyorsan bu senin kararın kimse sana bir şey diyemez
Bundan sonra olur umarım bir beyfendi çıkar karşınıza inşallah diyelim 🍀
❤
Erkekler ile arkadaş ol, onların iyisini seçip çevrende olmalarını sağla, gülümse.
Sanirım cokca vakit gecirip tanimak lazim evet
Dogru birisi cikmamis belliki yoksa sizde sorun yok gibi gorunyor
Beni anladigın için teşekkur ederim :)
Ne demek. Kibarliğiniz icin ben tesekkur ederim ☺️☺️
Bu kadar karamsar olma bende 38 yaşında evlenmiştim
Çoook mutlu ol 🙂
Kadınlara evde kalmış kusurlu gozuyle bakiyorlar erkekler rahat bu konuda.
Ama öyle olmadı ayrıldık.
Vay yoldaşım benim. Aynı yoldayız ama ben biraz gerideyim yakında yetisirim sana sen devam et
Di mi ya gonül işleri zor :)
Zor değil sadece sıkıldım
Hissetmediğini denemedim mı hiç
Belki hoşlanırdın
Denedim cıktım baktım yemek yedim 2 kez
Baktım hissetmiyorum umut vermek istemedim
Birisi seni nasıl tavlayabilir
Ilgi ile mı Yoksa güldürerek mi
Seni kesmesi
Fevri filan mı davranması gerekiyor?
Zaten aşk değilmi kalple kafayı birbirine takan. Mantık evliliğine yönel ozaman napcan başka
A mantık taktik insanı degilim
Kanka kendini anlamıyorsun. İstediği şeyle idealleri çelişen insanlar başarılı olamaz
evlenmek başarı mı yani sana göre
@engnnnnlyda ne alaka ya. Genel bir tutum başarılı olmak. Kendini iyi hissediyorsan başarılısındır. Soruyu soran kendini iyi hissetmiyor çünkü gerçekten istediği şeyle elde etmesi gerektiğini düşündüğü şey çelişiyor. Yani idealleriyle arzuları çelişiyor. Bu yüzden başarısız. Evlenmemek bir başarısızlık olmadığı gibi evlenmek de bir başarı değil. İstediğin şeyleri yapmaktan veya yapamamaktan bahsediyorum ben
Duygu ile başariyı ayni kefeye koyman.
Kariyer vs olsa tamam diyecegim de evet bu ne alaka
saçmalıyor boş ver
Basın gidin ya
Seçiçiysen zor bu devirde evleneck birini bulmak boşananlarda evlenmek istemiyo hayırlısı
🙄😒
Evet ya evlenen coğu kisi mutsuz
Hayirlisı
Evlilik için geç kalmadın bence, sadede uyumu sevgiyi bulmalısın
Evet belki de..
En çok istediklerimiz imtihanımız oluyor maalesef….
Bak bu gerçek .
Ve bi o kadar da acı.
Merhaba
Eğer olmuyorsa 6/7 maddelik bir liste yap istediğin bir kaç özellik 2 özelliği ek
sik olsa bile bu işe gir ona şans ver
Hayattaki amacın belki de istediğin şey değildir...
Değil aslımda kariyer vs farklı hırslarım yok
Giydim yedim gezdim çalıstım elit ortamlarlar içinden de oldum. Hayalin ne diye sorsalar
Ailem yanimda sevdigim adam guzel seviliyorum anne olmuşum bir butik açmışım sakin huzurlu keyifli ömür..
Bende 35 yaşındayım bende yalnızım sizin gibi bende arkadaşım olson istiyorumm ama bir türlü olmuyor ben utanıyorum kızlarla konuşamıyorum bu utanma hissini nasıl yeneceğim bilmiyorum bir an önce kız arkadaşımın olmasını istiyorum
Herşeyin bir zamanı var. İnşallah olur. Bende yalnızım hatta benim tek kriterim güzel olması gerisi önemli değil. Ama ben maddiyattan dolayı bu ana kadar bekledim.
Insallah
Bende yalnızım yapacak bir şey yok. Nasip Kısmet demişler
ben evlenip bir cocuk yapip kocayi boşadım.. evet geç kalmissjın🤣
Var böyle bir sorun ülke genelinde kısım kısım görülmekte inşallah aynı soruyu bende paylaşmam hayırlısı olsun , ama sana tavsiyem seçmeyi bırak iyi bieiyse karşındaki olsun gitsin ya da böyle kalmaya devam 😅 bu soruyu sormak isteyen çok insan var , ama dediğim gibi olmayınca olmuyor , olunca her terslikte bile olabiliyor
Nasip kısmet arayış içerisinde olmadan kendiliğinden olursa olur
"bu yaşıma kadar guzel olduğum hep vurgulandı" demek ki çevren yalancı dolu :D :D
Valla kimsenin kafasina silah dayamiyorum bana iltifat edin diye😄
Ayrıca guzel olana ben de iltifat ederim severim de hemcinslerime iltifat etmeyi..
Cirkine de guzel denmez 😅
Evden dışarı çıkmayan asosyal biriysen tabi erkek arkadaşın olmaz. Şu zamanda hangi kadın yalnız kalıyor ki, bence sen milleti istemiyorsun.
Asosyal değilim her yerde mutlaka biri beğenir tanışmak ister , son yaşadigim iliskiden dolayı güvensizleştim kendimi kapattım bu doğru.
senin 2 yaş üstün ve erkek versiyonunum.
tabi güzellik ve yakışıklılık göreceli...
gizli olmasan şansımı denerdim :)
yazdıkların ve özellikle çocuk kısmı çok hoş ya :)
bu mesajı okursanız iletişime geçer misiniz lütfen ?
en azından tanımak tanışmak isterim sizinle.
mesajınızı bekliyorum.
mesajımı okudunuz mu acaba?
Vakti vardır belki biseylerin.. vaktinden önce çiçek açmaz ki..
Bende bu zamana kadar hep tek kaldim ama ben tek kalmaya devam gibi ya
Bende korkuyorum 37 ye kadar evlenemezsem diye ama benim ki parasız olduğum için
Şans kader kısmet kafan atakma yapacak bir şey yok
Hayırsız olacağına hiç olmasin
Çok gec kalmissin... Ne olacak boyle... konusalimmi
Açıklama kısmında ki iki satır tam olarak özetlemiş bence 👏 👏
Ya boş ver herkes evlenecek diye bişey yok. Güzellik cart curt gereksiz şeyler onla böbürlenme hiç. Kalmaz güzellik müzellik yıllar geçtikçe.
Biraz aranman lazım. Görücü usulü filan da olabilir. Sevmezsen yine evlenme ama bi şansını dene bence
Sorun birini bulamamak değil ki
Kaldı ki aramiyorum heryerde biri çikiyor karsima tanismak icin..
Bende 36 yasinda ve hala yalnizim. Kader kismet isleri bu isler
Herkes yalnız ölüyo ölürken kım kımı alıp yanında götürmüş sanki
Sen ne yaptın da , böyle oldu söyle biz yapmayalım.
Yani sanırım bende oyle olucam yalniz devam
edicem yola
Bir kitap yazsam bu konuda, giriş kısmi bu olurdu👏👏
Üzgünüm ama anaç ruhlu kadınların değerini erkekler eşeklik ederde bilmez. Belkide bu yüzden...
Umarım en kısa zamanda kalbine de aklına da en doğru gelen kişiyi bulursun
her şey derken..
Bazı şeyler için evet, ama zararın neresinden dönerseniz kardır.
Eş seçerken aceba tipinide ya da mesleğine mi bakiyon
Kime göre neye göre. Kul kaderini yasar ama gayret şart
Bende 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı gençliğim hep yalnız geçti ve artık yalnız yaşlanacağımı hissediyorum
öncelikle geçmiş olsun yaşından ötürü işin zor tabi artık eskisi gibi layaylom değilsindir tabi
Ablacim o durum bizde de var olmayınca olmuyor ne yapalim sevdigin kisi vefasiz cikiyor.
Bence geç kaldın. İstediklerini yaşa takma kafana rahat ol zevklerine bak
Yalnız ölmezsin mutlaka bir yakının yanına gömerler zaten 😭
Bende 20 yaşındayım senle aynıyım geç kalmış hissetmeye başladım ama buna rağmen hicbirsey yapmıyorum
Ablam yaşın daha kaç ne geç kalması, aceleye gelmez evlilik biraz daha olgunlaşıp doğru karar alacak kafaya gelmeden evlenmek doğru olmaz (söylediğim şeyi genel olarak insanlar için diyorum sana yönelik hakaret algılama)
ılıskıler herkesı ıyılestırmez ve bekarlık kımseyı oldurmez dıyerek gec kalmadıgınızı vurgulayalım hıcbır seyın yası yok dogru zaman gelıp bulacaktır.
Sanıyorum güzelliğe ve beklentiye biraz fazla güvenden bu olmuş
Guzelliğime güvendim evet ama sorun seçimlerim yanlıştı..
O zaman zararın neresinden dönersen kardır