24 yaşındayım. Ne atanabildim ne de eş bulabildim. Sizce hayata çok mu geç kaldım?

Ne düşünüyorsunuz? Bu arada bölümüm her yıl fazla alıyor. Benim yüzümden olmuyor. Fazla stres yapma ve kapsamlı çalışmama yüzünden

24 yaşındayım. Ne atanabildim ne de eş bulabildim. Sizce hayata çok mu geç kaldım?
Cevapla