37 yaşındayım, hala yalnızım. Çok mu geç kaldım her şeye?

37 yaşındayım egolu kendini beğenmiş olarak algılanmak istemem ama, bu yaşıma kadar guzel olduğum hep vurgulandı fazla sıcak sevecen güven veren anlayışlı biriyim. Anaç ruhluyum.
Evliliğe çok yatkınım aslında ve guzel de çocuk yetiştiririm. Neden olmuyor?
Yıllarca kalple aklı dengeleyemedim ki ben...
Hissettigin asla seni haketmeyen biri oluyor hissetmediginse dünya iyisi..
O kadar çok dua ediyorum ki birseyi cok istersen olmazmış. Sanırım yalniz ölücem..
37 yaşındayım, hala yalnızım. Çok mu geç kaldım her şeye?
Cevapla