Çevresindeki insanlar canını yaktığı zaman onlara karşı Kadınlar mı daha tehlikeli oluyor Yoksa erkekler mi? Bu kişiler sevdikleri bile olsa.


Can yakmaktan kastımız seksüel manadaysa sorun yok. Ama olay kişilik boyutunda, karaktersizlik manasında can yakmaksa erkeği de kadını da fark etmez.
Bütün zayıflklarını bilip bunu sana karşı kullanmayan kişi doğru insandır sözüne inanan birisiyim.
Bence her ikiside tehlikelidir
Eyvallah zlom
Rica ediyorum reis
Canım yandığında tehlikeli olmam.
Ne kadar canım yansada karşı tarafın canını yakmak için kılımı bile kıpırdatmam.
"Ne hali varsa görsün" der, yoluma giderim.
Rica ediyorum
Cevap
9Cevap
Aslında kadınlar tehlikelidir ama park ettirmiyoruz kfjfjjf
Bu kişilik meselesi erkek ya da kadın olarak ayırt etmemek gerekiyor.
Canı yanan kadın abooo kaç kaç usta :D
Kadın daha tehlikeli olur erkek her canı yandı diye intikam almaz merhametlidir çok büyük şeyler dışında
Kadınların daha tehlikeli olduklarını düşünüyorum tarih boyunca çoğunlukla hep kadınlar entrikacı oluyor genel de
Kadının can yakması manevi ama erkeğin can yakması bazen fiziki bir hale gelebiliyor. Her ikisi de yıkıcı ve tehlikeli
Kadınlar tabiki. Erkekler zarar vereceğini belli eder, kadınların entrikasıyla çık bakalım başa çıkabiliyor musun?
Kaybedecek hiç birşeyi olmayan her canlı tehlikelidir
Kim ne yaparsa yapsin kendine yaparmıs iuise iyi kötüyse kötüü
Her ikisi de. Kişinin karakterine bağlı biraz da bu
canı yanmasada kadın canı yanan bir erkekten daha tehlikelidir...
Suskun olan hangisi ise o.
Kadınlar diye düşünüyorum 🤔
Kadınlar bence
ikiside tehlikeli olur
Kim tehlikeli haberlerde görüyoruz maalesef
kadin daha tehikeli olabilir
Sapien cinsinin türüne göre değişir
Erkekler cinayete kadar götürüyor işi
Kesinlikle kadın
kadınlar daha tehlikelidir.
Kadın. Ne yapacağını inanın kestiremezsiniz
Kadın bence...
Kadın
Kadın bence
Ben kin gütmem
Kadın
Tabiki bayanlar...
Kadın kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?