Çevresindeki insanlar canını yaktığı zaman onlara karşı Kadınlar mı daha tehlikeli oluyor Yoksa erkekler mi? Bu kişiler sevdikleri bile olsa.Erkekler vs kadınlar
Canı yanan kadın mı daha çok tehlikeli olur yoksa erkek mi?
Kadın mı daha tehlikeli olur erkek mi bilmem ama ben çok tehlikeli oluyorum. Duygusal insanlar anlık öfke patlamalarını kontrol altına alması gerçekten çok zor oluyor, birden bire sadece beyniniz tehdit unsurlarını yok etmeye eğilim gösteriyor. Bu kimi zaman fiziksel can yakma kimi zamanda duygusal can yakma şeklinde reaksiyon gösteriyor. bir keresinde tartıştık diye abimi bıçaklamıştım. Ondan beri iyi aramız. Kız arkadaşlarımla da
0
1 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Tartışınca zamanında kendi canını yakıp bana anlatmış olduğu olayları yüzüne yüzüne vurarak ağlattığımda çok olmuştur. Bu eski sevgilisinin ölümü ile alakalı olsa bile. O yüzden canım yanarsa ben daha çok yakarım oda kesmezse canını alırım. Ya ben rahat olucam ya da herkes rahatsız
Cani yanan kadin sessiz kalir ve sadece gider. Olan kendine olur. Ama cani yanan bir erkek can yakmaya bayilir. Pisman olsa da olmasa da cok kirici olur. Olan yine kadina olur😑why?
Kimin canının ne derece ve nasıl yandığına bağlıdır. Tehlikeli olmakta işe yaramıyor. Yine en çok senin canın yanıyor. Beyninde yer edinmiş ki intikam düşünüyor.
Böyle bir soru mu olur :D anlatmak istedigim şey bunun cvb belli hatta kadınların tehlikeli olması için canlarının yanmasına gerek yoktur onlar her daim tehlikelidir içlerinden ne zaman ejderha cıkacagı belli olmaz yeter ki kuyruklarına basmayın
Canı yanan insan tehlikeli olur. Kadın erkek farketmez. Canı yanan insan, canını yakan insana merhamet etmeyi bırakmışsa hele... Cehennem ateşi bile sönük kalır bunun yanında. Canımızı yakan herkesi yakacağız yaşasın intikammm 😈😈😈😈😈
Fiziksel olarak bir kadina gore cok guclu olmama ragmen, ceker giderim birsey yapmadan. Sessizlesirim, susmam en buyuk acidir karsi taraf icin. Deger vermedigimi anlar cunku o zaman.
Erkeğin beyni şiddet odaklıdır. Fiziksel acı verir. Kadının beyni daha karmaşıktır. Sadece fiziksel aıc yetmez, hayatını mahvetmek ister. Bu yüzden kadınlar bence.
Kadın çünkü kadınlar daha duygusaldır, yani kötülük yapmaları için ciddi sebepler gerekir (Kendilerince). Erkeklerden bahset diyorum biz zaten tehlikeliyiz...
Canı yanan kadın da erkekte bence tehlikelidir cinsiyete indirgenemez. Çünkü inandığı ahlaki değerlerin hepsini yok sayar o an ve işte onu tutan hiçbir şey olmaz.
Karakter meslesi artık kadın mı erkek mi kıyaslamalarından çok sıkıldım
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kadınlar böyle zamanlarda öyle dolanbaçlı yollarla vurur ki darbeyi, siz başınıza gelenlerin kadının eliyle olduğunu bilmezsiniz. Erkekse direk gider vurur, öldürür hapse girer :D
Malefiz ile jokeri kıyaslayınca malefizin intikamı daha büyüktü. Ama ben şuna inanıyorum kadın erkekten bağımsız intikama neden olan olayın büyüklüğü önemli.
En İyi Cevaplar