Kendinizi değersiz hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?

Sevgilim yok arkadaşım yok ailem yok kısacası bir halt yok. Bir yerleri geziyorum bazen, aptal çiftleri görünce kendimi daha da yalnız hissediyorum. Bir ara kötü bir kız olayım diyip, kötü erkeklerle konuşmaya başladım iyi kızsın diye onlar bile benden uzak durdular. Off off değersiz hissediyorum kendimi.
Kendinizi değersiz hissettiğinizde ne yapıyorsunuz?
Cevapla