Sevdiğim adamı kaybetmek üzereyim siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Amerika’da yaşıyorum bursla gelip okudum daha sonra mesleğimi elime aldım burada 6. Senem. 4 senedir biriyle beraberim ilk ciddi sevgilim ona çok aşığım beraber yaşıyoruz bana bu sene başında evlenme teklifi etti ben de kabul ettim. Fakat şu an onun kendi ülkesine gitmemizi orada hayatımızı devam ettirmemizi istiyor ve bu konuda inanılmaz ısrarcı kendisi İsveçli benim yaşım oldu 30 nerdeyse. Hayatım boyunca burası için çalıştım düzen oluşturmaya çalıştım denklik sınavlarına girdim o vize bu vize sonunda düzenimi kurdum ve bu pürüz ortaya çıktı. Evde matem havası var ikimizde çok gergin ve üzgünüz ne yapacağımızı bilmiyoruz. Onun gitmek istemesindeki sebep buranın aile kurmak için fazla kaos dolu bir yer olduğu ve onu yıpratmasıymış. Onu anlıyorum fakat benim tekrar İsveç’e gidip mesleğim için denklik sınavlarına girmem dil öğrenmem gerekecek insanlarla konuşmayı gerektiren bir mesleğim var. Bir kere kendi düzenimden vazgeçtim ve Amerika için çok çalıştım üstelik burada gerçekten beni tatmin edecek bir şekilde yaşıyor ve maaş alıyorum düzenimi ikinci kez bozup İsveç’e gitme fikri beni çok geriyor. Siz benim yerimde olsaydınıx ne yapardınız? Kendisi Amerika’nın psikolojisini kötü yönde etkilediğini söylüyor bu yeni bir şey değil ama gitmeyi ilk defa bu kadar net kafasına koydu Yardımınıza ihtiyacım var.
Sevdiğim adamı kaybetmek üzereyim siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla