Merhaba 1 senelik sevgilimden yeni ayrıldım, hani gün içinde çok dokunmuyor ama böyle akşamları saat 6 dan sonra çok koyuyor. İllaki üzüntü felan oluyor ama değmez olduğunu anlayınca düşündüğüm kadar asla üzülmedim.
Daha çok böyle alışmışım akşamları saatlerce durmadan onunla mesajlaşmaya şimdi de birden olmayınca ne yapacağımı şaşırdım. Sadece işten eve evden işe giden biriyim, hobim felan yok kitap okumayı sevmiyorum, kendimi filim izlemeye verdim ama bi müddet sonra sıkılıyorum…
Böyle olan var mı?
Siz ne yapardınız?
Daha çok böyle alışmışım akşamları saatlerce durmadan onunla mesajlaşmaya şimdi de birden olmayınca ne yapacağımı şaşırdım. Sadece işten eve evden işe giden biriyim, hobim felan yok kitap okumayı sevmiyorum, kendimi filim izlemeye verdim ama bi müddet sonra sıkılıyorum…
Böyle olan var mı?
Siz ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer