Sevgilimden ayrıldım boşlukta gibiyim siz ne yapardınız?

Merhaba 1 senelik sevgilimden yeni ayrıldım, hani gün içinde çok dokunmuyor ama böyle akşamları saat 6 dan sonra çok koyuyor. İllaki üzüntü felan oluyor ama değmez olduğunu anlayınca düşündüğüm kadar asla üzülmedim.

Daha çok böyle alışmışım akşamları saatlerce durmadan onunla mesajlaşmaya şimdi de birden olmayınca ne yapacağımı şaşırdım. Sadece işten eve evden işe giden biriyim, hobim felan yok kitap okumayı sevmiyorum, kendimi filim izlemeye verdim ama bi müddet sonra sıkılıyorum…

Böyle olan var mı?
Siz ne yapardınız?
Sevgilimden ayrıldım boşlukta gibiyim siz ne yapardınız?
Cevapla