Açıkçası hayatım boyunca insanlara karşı devamlı nefret duyabilen birisi değilim tabii ki bazı zamanlar yaptıkları hataları yüzlerine söylüyorum aslında bu da doğru bir şey değil, Bir nevi bir insan hakkında kin tutmak düşmanlık beslemek aslında inancıma göre doğru bir yaklaşım değil. Ama her insanın yaptığı gibi ben de belli başlı hatalar ve belli başlı yanlışlar yaparak hayatımda bulunan insanlara karşı kırıcı tavırlar sergilemeye üzerine gidebiliyorum, Ama genel olarak şöyle bir şey söyleyebilirim ki sonuçta geçmişte iyi bir şeyler yaşadığım zamanda olmuştur kötü bir şey yaşadığım zamanda olmuştur. Her şey iyi iken yerken içerken canım cicim derken hiçbir sıkıntı yok da en küçük bir kavgada ya da ayrılık da karaktersiz ve delikanlı olmayan bir insan gibi ayrıldığın insana karşı düşmanlık beslemek bence hiçbir erkeğe yakışmıyor. Bugün özellikle kadınların boşandıktan sonra severek evlendiği adam hakkında ileri geri konuştuğunu göz önüne alacak olursak bazı erkeklerde ayrıldıkları insana karşı afedersiniz namussuz muamelesi yapıyor ya sen nasıl bir adamsın bir kadına hayatına alıyorsun geziyorsun toz yiyorsun yiyorsun içiyorsun belki zina ediyorsun ondan sonra da, çevrene karşı kızın şu eksiği vardı Bu ikisi vardı diyorsun ne biçim bir adamsın insan biraz delikanlı olur değil mi?
Netice olarak böyle şeyleri karakteri olmayan sevginin ve aşkını ve bir kadına değer vermenin ne demek olduğunu bilmeyen insanlar yapar hepimizin hataları var ama yiyip içtin gezip tozuyorum kızın arkasından da dedikodu yapmayacaksın olur olmaz nefret besleme ye cek sin bitmiş gitmiş önüne bakacaksın.
Yakın çevremde böyle bir insanla karşılaştığım için özellikle öyle bir soruya bu kadar uzun yorum yazdım gerçekten böyle bir soru sorduğun için teşekkür ederim
Kimsenin canını o gerekçeyle yakamam da, o gerekçeyle kendimi izole ettim, yalnız olmayı seçtim. Küstüm denebilir, artık sadece sokak hayvanlarını sevebiliyorum 😢
Eski sevgili tarihin tozlu raflarında. Geçmişte geçen bir bir şeyin acısını atlamadan, bir yenisine başlamam. Hayatıma alacak kişiye bu ihaneti yapmam.
kesinlikle öyle valla kusura bakmasın sevgilim olupta benim gibi masum bi meleği geçmişte yaşadıkları için kıracaksa onu kendimle ödüllendirmeyi bırakırdım hihi :p