Eski sevgiliye öfke nefret benzeri hisler ne zaman geçer?

kendisinin yemediği halt kalmadığı halde ben eski ilişkimde yaşadığım şeyleri ilk hafta değil de bir ay kadar sonra anlattım diye ne yalancılığım kaldı ne onu enayi yerine koymuşluğum..
ben birlikte de olmadım kimseyle kendisi kaç kızla yattıgının sayısını hatırlamıyodu bunu yüzüne vurunca da yoo sayarım diyerek sırf olsun diye öyle bişe demiş oldugunu da belli etti.
neyse beni bu yüzden terketti ama benim ona öfkem geçmiyor başta hata ettim felan dedim o da ayrı bir hatam oldu , şu an ona içimdekileri saydırmak istiyorum ama umursamamak boşvermek en iyisi de diyolar ama kabullenemiyorum durumu napmalı sizce?
Eski sevgiliye öfke nefret benzeri hisler ne zaman geçer?
Cevapla