kendisinin yemediği halt kalmadığı halde ben eski ilişkimde yaşadığım şeyleri ilk hafta değil de bir ay kadar sonra anlattım diye ne yalancılığım kaldı ne onu enayi yerine koymuşluğum..
ben birlikte de olmadım kimseyle kendisi kaç kızla yattıgının sayısını hatırlamıyodu bunu yüzüne vurunca da yoo sayarım diyerek sırf olsun diye öyle bişe demiş oldugunu da belli etti.
neyse beni bu yüzden terketti ama benim ona öfkem geçmiyor başta hata ettim felan dedim o da ayrı bir hatam oldu , şu an ona içimdekileri saydırmak istiyorum ama umursamamak boşvermek en iyisi de diyolar ama kabullenemiyorum durumu napmalı sizce?
ben birlikte de olmadım kimseyle kendisi kaç kızla yattıgının sayısını hatırlamıyodu bunu yüzüne vurunca da yoo sayarım diyerek sırf olsun diye öyle bişe demiş oldugunu da belli etti.
neyse beni bu yüzden terketti ama benim ona öfkem geçmiyor başta hata ettim felan dedim o da ayrı bir hatam oldu , şu an ona içimdekileri saydırmak istiyorum ama umursamamak boşvermek en iyisi de diyolar ama kabullenemiyorum durumu napmalı sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar