Kızlar mı yoksa erkekler mi "daha çok isterse" sonu evlilik olur?
Çiftler arasında hangi taraf daha çok isterse evlilikle sonuçlanır?
#Vesselam
Çiftler arasında hangi taraf daha çok isterse evlilikle sonuçlanır?
#Vesselam
Kadınlar dünden meraklı, evlenmeden ölenler bile tabutunun üzerine gelinlik koyuluyor o derece evliliğe açlar, bundan başka amacı olmayan kızlar dolu , o yüzden erkek istemezse evlilik olmaz , erkek zaten cinsellik için evlenir , eğer yapıyorsa başkalarıyla sık sık zaten evlenmez
Cevap
3Cevap
Kızlar zaten dünden istekli o sebeple ilişkiye başlıyorlar zaten, erkekte isterse çok çabuk zamanda evlilikle sonlanır belirleyici unsur erkektir.
İki tarafında istemesi lazım tek taraflı istek yetmez
İki taraf da istiyor ama bir taraf daha çok ister onu soruyorum
Erkek. Erkeğin daha çok sevdiği ilişkiler genel olarak bitmiyor. İstisnalar kaideyi bozmaz
karsilikli evlilik olur sonu
Bir taraf daha çok ister illaki
Evliliği çok isteyen biri seni ikna eder mi yani
Ok :)
seçen daima kadındır bu ulkede
Şartlara göre değişir.
Nasıl
Hmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?