Bir bana mı denk geliyor yoksa oranlar mı değişti.


Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir bana mı denk geliyor yoksa oranlar mı değişti.


Erkekler aşkla bağlandığı bir kadın olduğunda onunla ilgili gelecek planları kuruyorlar. 4 erkek arkadaşımdan da duymuştum. Ama gerçekten sevmedikleri biri olduğunda ciddi ilişkiye hazır değilim sevgililik çok fazla sorumluluk istiyor vs diyorlar.
Kızlar da oran bence hala aynı sadece yıl olarak uzatmalara oynuyoruz. Bizler hemen duygusal olarak çok çabuk etkilendiğimi için en ufak jest ve davranış bizi derinden etkiliyor ya da öyle hissetmeden bile sanki çok mutlu olmuşuz gibi aşırı tepki verebiliyoruz.
Özetle kadınlar evlenmek ister, erkekler gerçekten aşkı bulduğunda kadınlardan daha fazla evlenmek ister.
zaten ciddi erkekler evlilikten bahseder ama belli bi süre geçtikten sonra, bazıları numara yapıyor çünkü ve her konuda uyumlu anlayışlı olduğunu düşündüğü kişiyle evlilik ister
Erkekler fakirlestikce kadınlar da yaşlandıkça evlilige eğilimleri daha fazla oluyor. Genç güzel ve iyi kötü para kazanan kızların çoğu gönül eglendirme derdinde artık. Erkekler de eğer paralı değillerse erkenden evleneyim diyorlar. Paraları varsa onlar da evlenmiyor belli bir yaşa kadar.
Erkekler genelde evlenmeyip her haltı yemek istiyor. Bu yüzden evlilikten kaçıyorlar.
Kadınlarsa evlenmek ve evlilik hayatını yaşamak istiyor.
Cevap
31Cevap
Kadınlar daha fazla evlenmek istiyor tek hayalleri evlilik gibi
Genelden ziyade sadece bizim ülke kadınları için konuşacak olursak tabi ki kadınlar evlenmek istiyor.
Erkekler ancak gezip tozmayı, bir yerlere sürtmeyi istesinler hıh😒
Kadınlarç
Evlenmeden s.. kşmeye korktukları için evlilik diye tuttururlar. Normal kadınların böyle dertleri yok. 30 yaşından sonra da artık doğurmak için evlenmek isterler
Evlenmeden s... kişmeyen kız kalmadı abi artık bunların derdi zengin adam bulup ömür boyunca para yemek o yüzden evlilik diye ölüp bitiyorlar
Anormal mi demişim iyi oku sövdürme bana şimdi bende sevişiyorum sevişmek için evleniyorlar diyorsun sevişmeyen kız zaten kalmadı diyorum hadi işine bak
Kalmaması iyi bir şey işte kalsın demiyoruz bizde
ERKEK İMAN EHLİ İSE EVLENMEK İSTER AMA EĞER günah umrunda değil ise o erkek evlenmez zaten çünkü ilişkiye giriyordur istediği gibi
Her iki tarafta evlenmek ister. Her ilişkide her zaman iki tarafta istemez ancak benim gördüğüm kadarıyla kadınlar daha çok istiyor.
Tabi ki kadınlar. Türk kadınına gökte koca var de, merdiven nerede diye sorar.
evlilikten kaçan kadınlarda var bende dahil çok boş gereksiz görüyorum
Yüzde bir ancaktır.
oranını bilemem milyonlarca kadın var tek tek incelemedim
Ben inceledim. Ayrıca sen İzmir hatunusun, bu ülkeden değilsin.
ne alaka ki
İzmir diyoruz İzmir . Bu ülkeden 50 sene ileride. Sen git bakalım bi İçAnadolu'ya Konya'ya Sivas'a o zaman anlarsın mevzuyu.
İzmirliler balkan göçmeni oluyor zaten hakiki türk değiller
hakiki Türk diye bişi kalmadı zaten
anca buradan çok uzaklarda var
İç anadolu hakiki türk bence sivas kayseri falan
iyi uydurdun ha hakiki türküler çekik gözlü olur bi kere beyaz ten kahverengi saç orta boy mesela türklerde normalde renkli göz sarı saç olmaz
Renkli göz sarı saç İzmir ve karadenizde var izmirliler göçmen karadeniz de laz çerkez ermeni zaten karadeniz de türk değil ama türküz diyorlar kürtler gibi ayrımcı bölücü türk düşmanı değiller en azından
@mavivesiyahaşkı boş boş konuşma. Bu ülkede safkan Türk ararsan bir tane bulamazsın. Türklük sadece genetikle olmuyor.
kürtler ayrımcı davranmıyor ama çoğu Türk öyle bi tek İzmir İstanbul öyle değil
Ben safkan türküm soy ağacıma baktım türk hariç kimse yok göçmen de yok tip olarak da tam türk tipim var gözlerim çekik değil ama
@mavivesiyahaşkı hadi bakalım bir DNA testi yaptır bak bakalım yüzde kaç ortaasyalı çıkacaksın.
Ben kendimi bildim bileli hep evlilik taraftarı idim. Olmadı. Nasip değilmiş dedik önümüze bakıyoruz
Değişir kişiye göre ama genel olarak kadınlar diye düşünüyorum
kadınlar çok daha fazla istiyor
yetiştirilme tarzından dolayı
Kadin evlenmek ister çünkü erkekler evlendikleri zaman sorumluluk alacaklarını bilirler altından kalkarım kalkamam diye düşünür ki şu an ekonomiye baktığımız da da erkeklerin evlenmek istememeleri normal
Kadınlar bana göre.
şu an ki hayat şartlarında kadınlar da çok cesaret edemiyor ama genelde erkeklerden çok maalesef bizim cinsimiz evlenmek istiyor. Ben dahil😂
Ama erkekler de çok aşıksa evlenmek istiyorlar.
erkeklere anlam veremiyorum cidden bazen aptal oluyorlar 3 senelik sevgilim evlenmek i, çin biraz daha bekleyelim diyor.
e ailesiyle tanıştırdı mı
yengeç erkeği olan sevgilime kalsak hemen evlenme tarfında ama biraz daha bekleyelim diyorum benç.
benimkide yengeç o da diyor seneye nişan yapalım daha 3 aydır sevgiliyiz düşün yani baya hızlı daha ilişkinin başında evlilik imâları yapıyordu bunlar ayrı bi tür
benim sevgilim çok evcimen cidden tam istediğim erkek derler ya o tipten çok seviyorum yakın zaman da ailem ile tanışıcak inşallah.
erkekler genel de bekarken yapmadıklarını evliylken bir oalrak yapmak isterler dahada rahart olurlar.
kadınlar ciden bazen abartıyoruz diyorlar ama o mutluluğu başka nerde bulabilirz ki
tek yaşamak daha zevkli bence
askerde olan sevgilim geldiğimizde mutlaka isteme yapalım diyor dayanmıyorum diyor uzaktan bakmaya
her kadının hayalii diye boşuna demiyorlar cidden çok mutlu olucağım biri olursa benim de hayalimm.
kadınlar dadha istekli erkekler haklı olarak masraf mevzusundan canları yanıyor ama onun yerine az masrfalı bir düğün yapılabilir.
Kadınlar tabi ki erkekler istemez bu saatten sonra ekonomi kötü kadınlar para peşinde zor yani
Kadınlar tabi ki. Çünkü zengin adam bulup ömür boyu para yemek istiyorlar sonra zengin adamı başka adamla aşk yaşayarak boynuzlamak istiyorlar
kadınlar mutlu yuvanın erkekler ise kadının mutlu etmek için evlilik ister.
sevgilim askrden döndüğünde inşallah bir evlilik başlangıcı yapıcaz. hadi hayrılısı.
Biz erkekler evlilikten kaçıyoruz sanki
sorumluluk istemeyebilir normal
Bence kadınlar
Şu sıra kadınlar gibi gözüküyor.
bunu tek bi cinse yükleyemeyiz
Kadınlar tabii ki de
Kadınlar bence
Sistem imkansızlaştıkça kimse istemiyor.
Kadinlarin pamuk prenses devri kapandı. Kadinlar
Kadınlar erkekler olarak korkuyoruz evlilikten
Mutfakta TV izlemek ayrı bir lüks olsa gerek 😅
Söylemezsem olmaz daha iyi
Kadınlar istiyo çünkü onları yaşı erken geçiyo 35lik erkek kolay evlenir ama 35lik kadın zor evlenio
alakası yok kadın her yaşta alıcı buluyor annem 65 yaşında talibi çok
Karılar daaa çok istiyi
Bu zamanda erkekler bence
Kadınlar
Erkekler
Kadın her halde
Kadinlar
İstisnasız yani
cinsellik için erkekler
Kadınlar
Bence eşittir
Kadınlar
Tabiki kadınlar...
Kadınlar
Kadinlar
Erkeklerrr
Para yok para ne evliliği
Kadınlar
Kadınlar tabikide
Kadinlar tabiki
Bilmrm
Kadinlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?