Lisede erkeklerin kızlara ilk adımı atmak için mezun olmayı bekledikleri doğru mu?

Birkaç kızın daha başına gelmiş. Özellikle son sınıfta erkekler mezun olmayı bekliyorlar kıza bir adım atmak için. Sınavdan dolayı mı yoksa okulda kız onun hakkında konuşup rezil eder korkusu mu bilmiyorum. Bu teori doğru mu? Başınıza geldi mi? (Bana okulda sürekli bakan ama mezun olduktan sonra yazan biri oldu da)
Lisede erkeklerin kızlara ilk adımı atmak için mezun olmayı bekledikleri doğru mu?
Cevapla