Güncellemeler
+1 yıl
O asker olmak istiyor ( sözleşmeli veya uzman)
Ben yazılım mühendisi
Ben yazılım mühendisi
Olur mu sizce?
Ortaokullu biri asker olamaz ki. Onun da şartı sınavı var. Ayrıca kendini nasıl yetiştirmiş o önemli ben diplomalara pek inanmıyorum. Kendim yüksek lisans mezunuyum ama bana boş geliyor. Ama asker olursa ilişkiniz zor olur iyi bir iş bulabilirse bulsun
Askere gidince devam edecek olmaz mı?
Herkes kalamıyor öyle o iş zor.
Cevap
3Cevap
Mümkün değil olmaz
Hiç okumamış olsam arabam ve iş yerim vardı
Kültür seviye farklılığı olabilir
Olmaz.
Olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?