erkek lise mezunu kız üniversite mezunu sorun olur mu sizce?
Cevabın nedir?
Cevapla
valla Türkiye'de bunu sorun eden kız çok.
ben kendi durumumu açıkliim.
üni terk, basit bi döner kesicisi. sadece ben çalışırsam burda sittin sene ev alamam. alırım mortgage'la ama maaştan bişi kalmaz.
manita polonyalı, hukuk okuo, 8 ayı doldurduk maşallah. 1 yıl sonra mezun olacak sonra stajdı yüksek lisanstı, uraşıp durucak. ben döner kesmeye devam. çocuk düşünmüyoruz ilk 7-8 yıl, o sorumluluğu kaldırcak duruma gelmemiz lazım. evde rahat rahat osuruyorum, işte biraz onu sorun edio ama genel anlamda iyiyiz.
aşk olduğu sürece eğitim falan farketmio dostum12 Yorumla
Soran+1 yılpolanyadamı yasıyorsun sen
Öğle bir eğitim sistemimiz varki amamen ezbere dayanmış ve bu nedenle herkes sınıf geçemk için ezberliyor. Daha snra sorsan akılda hiçbir şey kalmıyor bazı temel bilgiler haricinde. Tamam okul bitirmek yani üniversite mezunu olmak belli bir genel kültürü yanında getiriyor olabilir ancak bu esasen kişinin kendinde bitiyor. Kendini geliştirdikten sonra gerisi hikaye. Çünkü üniversitede okutulan ya da başka yerlerde olan kitaplar, üç kuruşluk kütüphane pasosu ile de okunabilir.
00 Yorumla
hiç birşey olmaz.. ablam üniversite mezunu, eniştem ilkokul. önemli olan öğretim değildir. eğitimdir, insanın kendini eğitebilmesidir. gönül işidir bu, ne saçma bir sorudur, cv vererek mi evleniyorsunuz siz? yok ben şu üniversitede şunu şunu yaptım. sen ne yaptın? nedir yani bu?
20 Yorumla
+1 yılyok neden olsunki... universite bitiripte bos olan insanlar dolu senin statunu o belirlemiyor.. boyle seylere takilma bence diplomaya gerek yok sen kendini gelistirebilirsin.. ogrenmek kadar guzel birsey yok evet ama ogrenmek bitek ezbere kitapla ve diplomayla olmuyor ;)
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
22Cevap
Bu olayı ben yaşadım 2 ay kadar oluyor noktalanalı. Öncelikle eğerki kendisini geliştirmişse ve kültür düzeyi iyiyse , onunla heryere cıkabılırım , her konuda görüşünü alabilirim vs. düşünebiliyorsan eğer uyumlu. Kimse kimseden üstün değildir tabiki ama yinede ben tavsiye etmiyorum. Denklik şart.
00 Yorumlailk başlarda yokmuş gibi olsada ileride sorun yaratabilir. kadın çalışır ne dileyim mimar falan olur sense memur oldun. ileri zamanlarda aralarında anlaşmazlıklar olur erkek karısını kıskanacak, zaten kadın ondan daha fazla maaş alacak ve onun üzerinde otorite kurabilecek, erkek de onunla egosunu tatmin edemediği için gider aldatır aile de böylece yıkılır. tabi herkes için değildir. elbette istisnalar vardır.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılolur bal gıbı olur.ben 4 sene çıktım kız arkadasım unt bıtırdı.ben ise aöf bıtırdım işim yok iş arıyordum.işe gırdı 4000tl maas almaya basladı 2 ay gectı ayrılmak ıstedı durup dururken benden aynı iş yerınden bırıyle çıkmaya basladı hemen.4 sene sesı çıkmıyordu ne zaman kı ayagı yere bastı benı arkamdan vurdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılhep olmaz demiştim bu yüzden de böyle bir ilişkinin kahramanı oldum.ama geçen hafta bana söylediği "senin okuduğun okulu ancak gerizekalılar okur" cümlesinden sonra herifin kompleks deryalarında kulaç attığını da anlamış oldum..ben aramızdaki eğitim farkını görmemezlikten gelmişken meğer ne kadar da büyük bir yaraymış adamda...
00 Yorumla
+1 yılbenim ilişkimde böyle ben lisans mezunu olacağım bu yıl sevgilim lise mezunu ama devlette çalışıyor. işi dengeliyor yani. ayrıca aşk sevgi güçlüyse hiç bişey sorun teşkil etmez. pasa fiso bunlar 3 günlük dünyada bulduysan gerçek aşkı yaşa doya doya.
10 Yorumla
+1 yılbence büyük sorun olur..salt diploma gözüyle bakma üniversiteye.'' üniversite tozu '' yutan kişiyle daha alt eğitimde olan kişi pek uyum sağlayamıyo..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖnemli olan kendini geliştirmektir diploma artık ; diplomatik işler de geçerli.:)
Tabi bunu sürekli dile getiren arada seviye farkı oldugunu söyleyen başa kakan bi partner oldugu sürece mutluluk olmaz ..10 Yorumla
+1 yılelbette sorun olur.Erkek bir şeylerden anlamaz geri kalmıştır kız ilerlemiştir.Kızın eğitimi işi maaşı daha iyidir erkek ezilir gibi gibi gibi.KIz kendini büyük görür.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsıkıntı olur bence. erkeğin kendini ciddi manada geliştirmiş filan olması lazım. bu konuyu zaman ılerledıkce kafaya takmaması lazım. eger olur da kız maddı acıdan daha cok kazanırsa bunu kafaya takmaması lazım.
00 Yorumlaçok arkadasım var böyle olan..kızın ailesi sorun yapabılır..erkek kendını gelıstırmısse sorun yok tabı ama kültür farkı olur ne kadar olmaz desek de..
00 YorumlaEğitim düzeyleri ne kadar farklı olursa olsun.Gönlün senin,kimle evlenmek istiyorsa,kim ile hayal edebiliyorsa kendini olabilir.Faktörler değiştiremez.
00 YorumlaErkeğin maddi durumu iyiyse isterse anaokul terk olsun sorun olmaz.
30 YorumlaOlmaz üniversite mezunu olup da kültür bakımından boş çuval olan bunca insan varken hele
00 Yorumla
+1 yılgençleri için sorun olmaz ama belki kızın ailesi mırın kırın eder
00 Yorumla
+1 yılCanlı örneğini gördüm,hiç de sorun olmuyordu.Birçok çiftden çok daha iyi konumdaydılar.Aşk tahsil de dinlemiyor arkadaş :)
00 YorumlaHer ilişkide sorun olur.Bu durum sorun çıkma ihtimalini etkileyebilir.
00 Yorumlaeğitim durumuyla ilgisi yok öğretim kurumu zaten ikiside sıkıntı olmaz bence insan okulda eğitilmiyor öğrenim görüyor bunu ayırt etmek lazım
00 Yorumlasorun olmaz. Bizim akrabalarda var zaten bu tarz evlilikler. Egtime baglamayin herseyi. Bu konuda aradaki sevgi ve anlayis önemli
00 Yorumlaetrafımda bu tarz evlilikler var ve sorunları yok. saygı sevgi olsun yeter
00 Yorumla
+1 yılkızın gözün de sen varsan sorun olmaz.eolabilecek herhangi bir gelleri de ancak sevginiz ile aşarsınız
00 Yorumla
+1 yılHenüz boğün bir arkadaşım kocasının lise mezunu olduğunu söylediydi. Sorun olmuyor yeğen dert etme. Ama açık maçık bitir bre sen de
00 Yorumlaya bu konularda pek konuşmak istemem ama, aşk varsa işin ucunda hiç bir sorun olmaz.
00 YorumlaNeyin kafasını yaşiyorsun sen ? tabikide sorun olmaz
00 YorumlaTam tersi olsa sorun olmaz ama senin durum zor hiç uğraşma...
00 Yorumla
+1 yılerkek müteahhitse sorun olmaz:))
10 YorumlaSanmıyorum erkek kendini yetiştirmişse sorun olmaz
00 Yorumlaanlaşıyorlarsa sıkıntı yok..
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 505 cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorsa sorun etmez.
00 Yorumla sıkıntı olabilir eğer maddi duruma yansıyorsa
10 Yorumlaaşşalık komplexıne gırmezsen olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
evet haklısın+1
+1 yılterketmedi sevdan beni.sanmam.
00 Yorumlaferihadan sonra patladı arkadaş böyle şeyler
00 Yorumlakız umursamıyorsa sorun yok
00 Yorumla
+1 yılkesin olur
02 Yorumla
Soran+1 yılneden?
- +1 yıl
Aile istemez birkere kabul ettiremezsiniz kıza ya biz ya o die reddi çekerler nedeni ise malum davul dengi dengine muhabbeti.
olmaz seviyorlarsa sorun yok
00 YorumlaSorun olur
00 Yorumlakıza bağlı.
00 YorumlaOlmaz
00 Yorumla
+1 yılolmaz sorun..
00 Yorumlaolmuştu
00 Yorumlakesin olur
00 Yorumla
+1 yılolmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabikide...
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Erkek lise mezunu, kız üniversite mezunu sorun olur mu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar