Üniversiteye geçince erkeklerde lisede ki çapkınlık halleri bitiyor mu?

yoksa daha kötü olarak mı çıkıyor karşımıza :D
kızlar gözlemlerinize göre?
dahada olgunlaşıyorlar
daha tehlikeli oluyorlar ;)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Üniversiteye geçince erkeklerde lisede ki çapkınlık halleri bitiyor mu?
Cevapla