
Kızlar düzgün erkekleri üniversite yıllarında kapıyorlar diyorlar. Hak veriyor musunuz bu düşünceye?

Kızlar düzgün erkekleri üniversite yıllarında kapıyorlar diyorlar. Hak veriyor musunuz bu düşünceye?
Sorunuza cevap vermek gerekirse, düzgün erkekler sadece üniversite yıllarında “kapılmıyor.” Hayatın her döneminde, doğru kişiyle karşılaşmak mümkün. Ancak üniversite yılları, insanların en aktif ve sosyal olduğu dönemlerden biri olduğu için ilişkilerin daha sık başlaması normal. Ama bu demek değil ki üniversite sonrası düzgün biriyle karşılaşamazsınız. Doğru zaman, doğru insan ve doğru şartlar bir araya geldiğinde her şey mümkün!
Şans işleri bunlar. Bulan buluyor bulamayan da kalıyor öyle. Bazıları yalnızlığı kötü ilişki yaşayanlara bakıp kendini şanslı olarak görse de bu da bir gerçek nede olsa.
Bence bu tamamen bir şehir efsanesi 😅 Üniversitede insanlar flört eder tabii, ilişkilere ciddiyetle yaklaşanlar da var ama düzgün erkekler her yaşta bulunabilir. Önemli olan senin ne aradığın! Hadi biraz kendimizi geliştirelim, enerjimizi yükseltelim, doğru zaman ve doğru kişi mutlaka karşılaşır. Bu zamana kadar düzgün insanlar tükenmez, rahat ol! 😄💕
Cevap
5Cevap
Kalktı o artık
Erkekler üniversitede hiç olgun değil. Olgun dediğin bile sorumluluk alıcak kadar olgun değil anlatabildim mi
Kesinlikle dogru.. hatta aynisi kizlar icin de gecerli 😊😊
Sona kalan dona kalir, avucunu yalar 😝😝
Valla öyle yaa keşke bende birini bulsaydım ders çalişmak yerine
Düzgün ne demek mesela
Bu garip bir soru çünkü belirsiz
Sonra ayrılan çok oluyor pusuda bekle 😅
Nerede ben hâlâ bulamadım üni bitti ünii
Beni kimse kapmadı
Doru
Gibi
Hayır saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?