Meslek lisesindeki erkekler neden bu kadar tipsiz ve anlayışsız?

Bizim okulun önünden geçiyolar öğlen çıkış ta falan bi bakiom hepsi kıllı mamut bi tane düzgün giyinen bakımlı biri yok birinin kaşı birleşik... arkadaşlar şimdi gelipte burada bana sen çok mu güzelsin demeyin ben zaten çok güzelim demiyorum ama ben kişisel bakımıma çok özen gösteriyorum ve bizim okuldakiler erkekler maşallah cennetten gelmiş gibi ama meslektekiler çöp hadi böyle modern ve ileri görüşlü anlayışlı kişiler olsa tipsiz olmalarını falan görmezden gelinir de abi hiçbirinde empati kurma yeteneği yok benim arkadaşım oradaydı meslekte eşcinsel diye disladilar yapmadıklarını bırakmadılar sonra bizim okula geldi herkes arasına aldı konuştu meslek liseleri kapatılmalı bence imam hatiplerden hiç bahsetmiyorum bile onlar daha beter
Güncellemeler
+1 yıl
Abi niye üstünüze alınıp meslekteki kıllı mamutlari savunuyosunuz bana? Hayırdır sizde mi onlar gibisiniz yoksa
Meslek lisesindeki erkekler neden bu kadar tipsiz ve anlayışsız?
Cevapla