AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
Değil tabiki de bunların normalleştirilmesi ne kadar acı. Sadakatsizliğin küçüğü büyüğü yoktur.
Kesinlikle katılıyorum. Sokakta yürürken birisine bakmasıyla yakınlaşması arasında benim için bir fark yok. Bu konuda çok sabit ve yobaz düşünüyor olabilirim fakat benim de ilişkilere bakış açım bu yönde. 🙌🏼
Karaktersizligi sadakatsizligi modernleşmeyin kariniz yapsa ortaligi ayaga kaldirirsiniz Allah niyetinize göre versin
normal değil tamamen karakter yoksunluğu ile alakalı bir durum. evli ya da bekar olmakla da bunun bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum şahsen.
Her boku normalmis gibi soyleyin zaten ya kacamakmis karin var evde kardeşim evladi
Karşı taraf rahatsız olduğu anda normal değildir. Cinsiyet fark etmeksizin.
Rahatsiz olma eşiği mi var
@kardanadam28 açık ilişki yaşamak isteyen insanlarda var bu durumda iki tarafında rızası var
Evet ben de buna katılıyorum, açık ilişki yaşamak isteyen ve bunu kabul eden bir çiftin kaçamak veya aldatma gibi terimlere girmediğini düşünüyorum. Zaten karşılıklı rıza doğrultusunda bu yapılıyordur. Fakat bunun dışında herhangi bir kaçamağın normal olmadığını düşünüyorum.
Hayır normal değil aksi halde aliskanlik yapar.. ve devamı gelir.. insan dediğin tek bir kişiye ait olmalı..
Şaka yapmıyorum Türkiye'de böyle bir şeye izin verecek kadın topluluğu kesin çıkar
Kaçamak dediğin şeyde aldatmak ismen değiştirmek normallestirmez
aynen
Sorusu bile saçma nesi normal allaskina, bunu kadın yapsa or*** erkek olunca kaçamak hey anam hey
Eğer kaçamağı kadın eş yaptığında erkek kabul edecekse o zaman kendiside yapabilir. Kabul etmeyecekse kendiside yapmayacak. Bana göre böyle
Evlisi bekarı var mı bu olayın bilmem ama evli erkeğin kaçamağı olmaması lazım onun olursa kadınında olur o bunu hoş karşılar mı?
Herşeyi normalleştirmek çok kötü bir şey kadın yaparsa namussuz erkek yaparsa çapkınlık bence yapılmaması lazım
Tabi ki normal. Sadık erkeğe bakmaz kadınlar aksine ufak tefek capkinliklar kadınların hoşuna gider. Erkek dediğin çok eşli çapkın olur
Sen karının çok eşli olmasını ister misin
@Ceylaneceecee hayır
Kendinle mi çelişiyosun şerefsizlik mi yapıyosun karar ver
@Ceylaneceecee off yapmam ben asla
Tabiiki normal ama bunu eşin le paylaşman ve oda yaparsa normal yani sadece değişiklik arandığı zaman aşırıya kaçmadan yapılabilir
Eşinin yaptığı kaçamağı midesi kaldırana bizim toplumumuzda kısaca KA*AT denir. Bu konunun kadını erkeği olmaz!
Evlenmesin ozaman daha rahat kaçamak yapar eşine yazık olmasın aldatmak affedilmeyecek bir şey benim için
Erkeklere gelince kaçamak oluyor kadınlara gelince ağıza alınmayacak küfürler insan sevdiği kişiyle evlenir en ufak bir kaçamak bile aldatmak oluyor
Asla. Evli erkeğin hayatındaki tek kadın eli olması gerekir. Ona göre evlenmeden önce çok düşünmek lazım.
Çirkinliklerinize bahane aramayın
Yok anasının @wı tugay 😂 langidilanlan langidilanlan samsak döveci 😂 😂 😂
Aldatmak ne zaman kaçamak oldu, aldatmanın cinsiyeti olmuyor
Olum ne saçma soru aynısı kız yapsa orr deriz ne acayip bir milletiz ya
Kadında ne kadar normalse erkekte de o kadar normal.
Onun için normalse ben de yaparım o da beni normal karşılar
yoooo ben evde çay içiyom benin ne çapkınlıgım. var
Pardon da neresi normal? Düşün evlisin eşin seni başka bir erkekle aldatıyor bu normql mi?
Normal değil kabul edilemez evliysen başkasına bakamazsın
bu yüzden evlenmiyorum :)
senin gibi birini kaçırdı erkekler desene
Cddmsn
Ne normali yaa, ihanet onun adı kaçamak değil.
Haremimde kaçamak yapabileceğim yeterince insan var.
Bu sorunun sorulması bile normal değil sadakatsizlik nasıl normal olabiliyor?
Kadın da erkeği aldatıyorsa sıkıntı yoktur. Ha zaten seven insan da aldatmaz..
Normal erkek hep iktidar ister ara ara kacamak yapabilir hatta bir pasifl3 bile birlikte olBilir
Valla sadık olsak bu sefer de onlar bizi aldatacak sanırım
Hayır NORMAL DEĞİLDİR. Biz de yapalım normalde eşitiz sonuçta
Eşit miyiz gerçekten?
Türkiyede değiliz sadece. Toplum cahil olduğundan. Ama bir bak diğer ülkelere. Yani eşitiz.
Diğer ülkeler de aynı. Herkesin içinde küçük dusurebilirler bir kadını benle yat kaç para istersin vb. gibi
Hatta yabancılarda edep ahlak olmadığı için bizden daha biterler
Beterler #
Adalet vs konusunda bariz farklılıklar var onlardan bahsediyorum sadece.
eşit varlıklar olarak muamele görmemiz gerekiyor ama maalesef görmüyoruz.
Evet dinsiz olduklarından öylelerdir
Ya neresi normal saçmalayın kadın yapsa namussuz erkek yapsa kaçamak demek nasıl bir mantık?
Benim görmeyeceğim hissetmeyeceğim şekilde yapıyor ve evliliğim etkilenmiyor sa yapabilir
Allah Allah kabul ediyorsun bunu? Hmm
Dediğim şartlardaysa evet kabul ediyorum çok sıkmaya gerek yok yapmak isteyeni zincire de vursan yapar.. ipi tut ama çok çekme yasaklanan şeyler cazip gelir her zaman
Peki sen de yapabilir misin?
Yapmam eşimde bulamadığımı bi başka erkekte bulamam düşümcesindeyim bütün erkekler aynı.
Yani normal çok evli kadın gördüm kaçamak yapan o yüzden normal
senin anne baban bunu yapıyorsa
annen babanı aldatıyor baban anneni aldatıyor sence bu normal mi
Aldatmanın ufağı tüfeği olmaz empati kurunca daha iyi anlaşılır 😉
Böyle saçmalık olamaz madem kaçamak istiyorsun neden evlendin
Arkadaslar kacamak yaptigida kadin oluyor lutfen hemcinslerinizide elestirin normal degil tabiki
Ahlaksizlik normallestirilmez!
Eşleri nelerine yetmiyor beyefendilerin
Söz konusu bile olamaz
Namussuzluğun adı olmuş ufak tefek kaçamak.
Namus kavramı et parçalarından ibaret değildir ey ahali, namus demek en başta karakter demektir!
helal
Hani cidden öyle,
namus denildiğinde bazı bilinçsizlerin aklına direkt beden geliyor, bilmiyorlar ki namusun haysiyet ve şahsiyet meselesi olduğunu.
Allah islah etsin, ne diyelim. 😊
Taviki hayir terbiyesizlesmeyin
Kaçamak değil aldatmadır o düpedüz
Karaktersizliğin önde gideni bunu yapanlar..
Hakli erkek dedigin de kadin dediginde bir eşi var
Bu duruma normal diyenin aklından şüphe ederim.
Ona burdan bi uçarım kaçamak neymiş o zaman görür
Normal olmayan neleri normalleştirdik
Ya ne şeyden sorular bunlar ya mal mısınız
Yanlış yanlıştır kadın erkek farkeder mi
Kadınlarında normal olsun o zaman.
Normalleştirmeye çalışmayın !
namussuzlugun adı ne zamandan beri kacamak olmuş?
Ne normali ya Allah'ına kavuştururum onu
Djdjskxjsdkdn kral
Erkek sonucta. Abarti olmadigi surece, gormezden gelmek idare etmek gerekiyor
Kesinlikle normal değil.