Merhaba öncelikle icimi dökmek istiyorum,29 yasindayim mühendisim 11 yıllık evliyim ama oncesinde de 4 yıl sevgiliydik , kocam 50 yasinda şu an çalismiyorum önceden eşimin sirketinde calisiyordum. Eşim ayni zamanda seslendirme sanatcisi 10 gun once iş icin yurt disina gitti iş arkadaslari ile ( kadınlarda var tabi) dogum gununde dönecekti ama yetisemedi ertesi sabah geldi, ben inanmiyorum islerini yetistiremedigine cünku beni yaninda gitmem icin davette etmedi o günden beride soğuk ve mesafeli davraniyorum ve dusunuyorum zaten bu aralar depresif bi haldeyim cok mutsuzum.
Kendimi ona karsi cok yetersiz hissediyorum eşim 3 dil biliyor , sesi duruşu diksiyonu herseyi mükemmel , şirketi var her isinde başarılı, toplumda saygı gören biri. Bense genç yasta evlenmiş , sadece üniversite okumuş ama hayatında bir mülakata dahi girmemis, kendim çabalayarak hic bir seyin sahibi olmamış biriyim önceden boyle düşünmüyordum ama son zamanlarda cok fazla irdeliyorum bu durumu cok mutsuzum gelecegim hakkinda hic bir hayalim yok.
Kendimi ona karsi cok yetersiz hissediyorum eşim 3 dil biliyor , sesi duruşu diksiyonu herseyi mükemmel , şirketi var her isinde başarılı, toplumda saygı gören biri. Bense genç yasta evlenmiş , sadece üniversite okumuş ama hayatında bir mülakata dahi girmemis, kendim çabalayarak hic bir seyin sahibi olmamış biriyim önceden boyle düşünmüyordum ama son zamanlarda cok fazla irdeliyorum bu durumu cok mutsuzum gelecegim hakkinda hic bir hayalim yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer