Kocama karsi kendimi cok yetersiz hissediyorum ve cok mutsuzum napıcam ben?

Merhaba öncelikle icimi dökmek istiyorum,29 yasindayim mühendisim 11 yıllık evliyim ama oncesinde de 4 yıl sevgiliydik , kocam 50 yasinda şu an çalismiyorum önceden eşimin sirketinde calisiyordum. Eşim ayni zamanda seslendirme sanatcisi 10 gun once iş icin yurt disina gitti iş arkadaslari ile ( kadınlarda var tabi) dogum gununde dönecekti ama yetisemedi ertesi sabah geldi, ben inanmiyorum islerini yetistiremedigine cünku beni yaninda gitmem icin davette etmedi o günden beride soğuk ve mesafeli davraniyorum ve dusunuyorum zaten bu aralar depresif bi haldeyim cok mutsuzum.
Kendimi ona karsi cok yetersiz hissediyorum eşim 3 dil biliyor , sesi duruşu diksiyonu herseyi mükemmel , şirketi var her isinde başarılı, toplumda saygı gören biri. Bense genç yasta evlenmiş , sadece üniversite okumuş ama hayatında bir mülakata dahi girmemis, kendim çabalayarak hic bir seyin sahibi olmamış biriyim önceden boyle düşünmüyordum ama son zamanlarda cok fazla irdeliyorum bu durumu cok mutsuzum gelecegim hakkinda hic bir hayalim yok.
Kocama karsi kendimi cok yetersiz hissediyorum ve cok mutsuzum napıcam ben?
Cevapla