Eşimden ayrılıyorum suçlu olan o herşeyi yapan o neden kendimi suçlu hissediyorum. ?

arkadaslar sizden ricam doğruları söyleyin neden kendimi suçlu hissediyorum herşeyi yapan o bizi bu noktaya getiren o ben ona okadar. Değer verdim kaç kere yalvardım yakardım ama hep soğudum şöyle böyle dedi hep gururumu hiçe saydı hep başkalarının aklıyla gitti
Eşimden ayrılıyorum suçlu olan o herşeyi yapan o neden kendimi suçlu hissediyorum. ?
Cevapla