İlk görüşmeden sonra azalan mesajlar yan yana gelince her şeyin çok güzel olması?

arkadaşlar aramızda daha öncede yanlış anlaşılma olmuştu bu kişi ile sonra görüştük neyse birbirimizden gözlerimizi alamıyoruz inanılmaz uyum enerji yakaaladık dedim ki aradığım adam bu adam o da aynı şeyi benim için söyledi eve gidince sabah onun yazmasını bekledim yazmadı bende konuşmayalım vs yazdım dedi ki sen neden yazmadın ben geç kalktım sen erken kalkıyorsun sen nie yazmıyorsun dedi neyse biz sevgili olduk. Başka şehirden her gün beni almaya geldi arkadaşlarıyla tanıştırdı ya şu gözlere bakma olayı çok etkiledi beni sürekli göz gözeydik ve inanılmaz etkilendim neyse sevgili olduk. Ama yine de mesajlarıma geç cevap veriyor aramıyor ilgisiz oldu. Ama yan yana olunca evet ya diyorum değer veriyor yani erkekler ( ikizler erkeği ) yay kadınıyım. Niye böyle yaparlar ben napmalıyım?
İlk görüşmeden sonra azalan mesajlar yan yana gelince her şeyin çok güzel olması?
Cevapla