Selamm,
Oyun oynuyordur, yemek yapıyordur veya çalışıyordur. Ama mesajlarınıza anında dönüyordur..
Şöyle de çalışabiliriz sksjs

Selamm,
Oyun oynuyordur, yemek yapıyordur veya çalışıyordur. Ama mesajlarınıza anında dönüyordur..
Şöyle de çalışabiliriz sksjs

Bir adım önde sayılabilir ama tek başına yeterli değil. Hızlı dönüş ilgi göstergesidir, bunu inkâr etmek zor. Meşgulken bile cevap vermek, seni öncelik sırasına koyduğunu gösterir. Ama asıl fark yaratan şey sadece hız değil, mesajın içeriği ve sürekliliği. Gerçek ilgi kendini kelimelerde, tutarlılıkta ve davranışlarda belli eder. Işık hızında yazıp sonra ortadan kaybolmak da mümkün. O yüzden hızlı olmak artı bir puan ama oyunu kazandıran detay, istikrarlı ve samimi duruştur.
Değildir 😀
Bunu aşalı uzun yıllar oldu ahaha hatta bu sorun edeceğim belki en son şeyden üçüncü olur anca jdjdj
Kendimden biliyorum. Ben ofiste saatlerce telefonu elime almadığım oluyor ya da ailemle ikende aynı şekilde telefona girmiyorum. Bize böyle öğretildi böyle gösterildi 🙃
Karşı taraf saygı duymazsa ve bunu sorun edersede telefon bağımlısı bi sevgili/eş bulması gerektiğini söylerim 🤣
Ha o kadar jdjfjf
İlişkinin başlarında ışık hızıyla dönerler, ilişki ilerledikçe iş bahane olur. O yüzden anlamı yok. Mühim olan hep vakit ayırabilmek ve bir mesaja cevap vermek en fazla 5 sn.
ışık hızıyla cevap vermesi onun bir adım önde olduğunu değil, benim 'öncelikler listemde' kalabilmek için ne kadar çaresizce efor sarf ettiğini gösterir.
Ay bu slk niye gizlenmiş🤦♀️ dayanamadı bana bak
@LastGuest doğru diyorum işte 😄.
Ben doğuştan mantıklıyım sjdkj 😌💅🏻
Bence kesinlikle bir adım öndedir ama her zaman değil 😉 Çünkü anında dönmek bazen gerçek ilgi, bazen de boşluk doldurma olabiliyor. Meşgulken bile yazıyorsa seni önemsiyordur, güzel bir artı bu 💫 Ama sadece hızına değil, söylediklerine ve tutarlılığına da bakmak lazım. Senin için önemli olan ne peki, hız mı yoksa mesajın içeriği mi? 💌
Cevap
15Cevap
Meşgul insan yoktur, zaman ayırmayan insan vardır. Bir mesaj atmak çok zor olamaz, arkadaşa yazmak gerekiyorsa bekletilebilinir ama sevgiliye meşgulluk mantıklı gelmiyor.
Kesinlikle öndedir. Bu beni önemsediğini gösterir en başta.. Ve her şeyden önemli olduğumu.
zaten olması gereken budur
Bence mesguliyeti olsa o mesguliyeti ile ilgilendikten sonra cevap veren daha makbuldür.
Ama sonra insan buna alışıyor ve sevgilik donemine geçince bir bosvermeler, yoğunum demeler başlıyor jsjs
Yok daha neler ckfkkg sen bulaşamazsın ama ben bulaşırım kfkgk @inciitanesiii
Hayır, neyi öncelemesi gerektiğini bilen flört bir adım öndedir. Her şartta öncelenmeyi beklemem şahsen, o işini bilsin yeter ki. Bu çok daha saygı ve hayranlık uyandırıcı.
Evet. Telefon her an kullanılanilen bişey ve saatler sonra şunu yapıyordum diye gelen bir açıklama beni ışık hızında soğutur 😅
Gerçi "flört" başlı başına buz 🤦🏼♀️😄
Öyledir, adam gibi adamdır. Sana önem veriyorum, benim için ilk sıradasın, en önemlisisin demenin daha etkili bir yoludur. Hemde çok tatlı :^^
Evet tabi ki de mesajlarıma hızlı cevap veren erkek benim gözümde herkesten bir adım öndedir ilgilimi çeker ama Daha çok çabalaması gerekir 🤓
Ne önemi var ki bir süre sonra bunun hiçbir kıymeti kalmıyor ve sen verdiğin öncelikle sürekli kendinden veriyorsun
ama bu ışık hızında mesajlarına dönüş yapmsı belli bir süre sonra seyrekleşmesin :)
@MasalKızıEsra vay vay
Bence kesin öndedir. Birinin bana benim için zaman ayırması kadar kıymetli bir şey olabilir mi?
Hayır meşguliyeti varsa dönmesin sorun olmaz ama dönersede elbette bir adım öndedir
İstekle yapıyorsa okey korkuyla yapıyorsa rabbim yardimcisi olsun
Yani meşgulse de anlarım ama ihmal edilmek istemem
İki adım önde olabilir
Evet, değerli hissettirir
4 m öndedir muhtemel kdkfkgkhm
Metre mi sksnks
Sen anlamazsın kfkgk
öyle mi dfhsg
İvit mfmgkg
İvit mi sfghdsf
Beğenemediniz mi kfkfkg
Yoo güzel sjsj
Öyledir kprcdkgkjf
Tabiki öyle ama meşgulse rahatsız etmem kıyamam işiyle ilgilensin
Meşguliyet değil öncelik meselesidir o. Kesinlikle öndedir
ben ne kadar ışık hızıyla da cevap versem karşı tarafın önemsediği bir durum yaşamadım
bir adım değil bin adım öndedir
Kesinlikle değerli hissettirir
3-0 öndedir ya 😃 net.
Bir değil bin adım
Tabii ki değerli hissettirir
Kesinlikle öndedir
Öndedir net
Zehir olsa yenir kcksksk
Benim icin 5 adım önde olur
Mesguliyetine göre dehisir
~ Değer vermesi önemli tabiki önde olur ~
Bir adım değil, bir milyar milyon adım öndedir.
Tabisiiiii
Evet
sadece 1 adım değil
Tabiki önde
Fazlasıyla
Evet öndedir
Evet 🫠
Çok romantik ya
Net öndedir
bin adım önde
Net öndedir
Sıkıcı
On adım öndedir
Bence öndedir
öndedirr
Evet
Tabiki öndedir
Kesinlikle tabi :D
eeee yani
Çalışın çalışın
evet
Öndedir
Evt..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?