İlk buluşmada her şeyin iyi geçtiğini düşünüyorsunuz ama ertesi gün karşı taraftan mesaj gelmiyor. Ne yapardınız?

Hadi bakalim.. :))

Ilk bulusma: Herseyin iyi gectigini düsünüyorsunuz ama ertesi gün karsi taraftan mesaj gelmiyor.. siz ne yapardiniz ?


Ben Kizim, o yazmali..
Ben Kizim, ondan beklerim, hem beni begenip begenmedigini anlarim..
Ben bir Kiz olarak yazamam onun tepkisinden korkuyorum..
Ben Kizim ama bulusma gayet iyi gecti kendimi kötü hissetmedim ben yazarim
Ben Erkegim, kiz hosuma gitti ve ilgim varsa ben yazmaliyim
Ben bir Erkek olarak kizdan hoslansam bile Kizdan beklerim ilk mesaji
Ben bir Erkegim, kiz atmali ilk mesaji o yazana kadarda mesaj atmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya artik net bir cvp almanin zamani geldi.
Güncellemeler
+1 yıl
Son kararim; yazmiyorum 😂
İlk buluşmada her şeyin iyi geçtiğini düşünüyorsunuz ama ertesi gün karşı taraftan mesaj gelmiyor. Ne yapardınız?
Cevapla