İnsan neden doğal davranmaz akıl sır erdiremiyorum, önce o mesaj atsın bekleyip biraz sonra vereyim cevabı vs. trikler insanı aşktan soğutuyor etkileşimi öldürüyor, ilişki bu üstünlük ya da birine hakimiyet kurma değil ki. Kadınlara öncelik vs. nezaket olacak elbet, ama bu işi iddiaya bindirmek çirkin, ne hissediyorsan yaz, yaşa, adım at neyi bekliyor ki insan
08 Yorumla
Soran+1 yılyazmak geliyor icimden ama onun yazmamasi beni korkutuyor..
Soran+1 yılanlamadin galiba, ne o yazdi ilk bulusmadan sonra nede ben ona mesaj attim.. ortada atilmis bir mesaj yokki henüz
- +1 yıl
Hayır ben genel konuştum, yanlış anlama senin mesaj atmana veya almana değil. Benim bir arkadaşım üç dört seferdir mesajına doğru dürüst dönüş alamadı diye soğuyup ilişkiye başlamama kararı aldı. Gizemli olmaya çalışma hastalığı var millete, ama fazlası boğuyor ilişkiyi. Yani demek istediğim sen de başlatabilirsin bu mesaj trafiğini, sorun yok bir şey de yok ilk mesaj atan olmakta
Soran+1 yılGercektenmi? yani mesaji atmamda bir sorun yok yani.. ?
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
En İyi Cevaplar
+1 yılben bunu bir kere yaşadım. Çok keyifli bir ilk buluşmaydı güldük eğlendik herşey olumlu gibiydi bir iki detay dışında. Ertesi gün çıt yok. Şaşırdım bende yalan yok neyse aradım hayırdır diye sormaz olaydım neler yaşanmış neler :) lanet gitsin dedim ancak bu kadar şans olur bir insanda.
07 Yorumla
Soran+1 yılneler yasanmis neler derken? ne olduki?
- +1 yıl
eski erkek arkadaşı benden haberdar olmuş nasıl olduysa koskoca şehirde. bunlar nişanlanma aşamasına gelmişler. çocuk serserilik etmiş kızda basmıs tekmeyi. ama aileler falan tanışık çocuk da zengin olduğu için ailesi tekrar düşün demiş kıza. bu da umursamamış. benle buluştuktan sonra ki gün çocuk kızın ailesini aramış basmış küfürü. kızınız düşüp kalkıyor biri ile diye. kız salya sümük tabi. ayrılalı baya olmuş ama çocuk takıntı yapmış. Yapılmayacak gibi de değildi çok hoş kendinden emin çalışan konuşabilen gülebilen güldürebilen bir hatundu Allah özemişte yaratmış derler ya. Aradım ağlıyor ne oldu falan ben senden çok hoşlandım ve muhtemelen geleceğimizde olacaktı çok uyuştuğumuzu hissettim ama durum bu ailem ile aramın açılmasını istemiyorum ve eski erkek arkadaşımla sorun yaşamanı istemiyorum dedi peki yolun açık olsun birşeye ihtiyacın olursa ara dedim öyle gitti :)
Soran+1 yılBen soook
- +1 yıl
bizi ortak bir arkadaş tanıştırdı onu aradım doğru mu söylüyor yoksa kibarca bana mı yol veriyor diye yok yok doğru senden çok hoşlanmış etkilenmiş buluştuğunuz gece bana seni anlata anlata bitiremedi dedi ben bunu duydum iyice uyuz oldum. kızı aradım kim dediym ya senin sevgilin ver telefonunu evinin adresini neyse sıkıntısı çözelim. ben normalde kibar vicdanlı bir insanım ama böyle durumlarda farklı oluyor :) ya vermeye veririm ama ailemle aram açılınca mutlu mu olcaksın dedi orda lanet olsun dedim kapattım telefonu buyur burdan yak biz söz varda burda söylenmez. işin garibi uzun süre onun etkisinden çıkamadım kimseyle görüşmedim.
Soran+1 yılAllah yardimcin olsun..
- +1 yıl
üstünden 4 sene geçti galiba unuttum gitti sorunu görünce hatırladım :) hayırlısını istemek lazım
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
+1 yılHep benim ilişkiler de böyle olur çok güzel vakit geçiyoruz ertesi gün mesaj yokkkk en azından bir günaydın mesajı bile deli oluyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılsen napiosun peki, yazmasini mi beklersin yoksa o yazmadi diye sen mi yazarsin?
- +1 yıl
Ben mesaj atmam kendisi 2 3 gün sonra mesaj atar noldu diye
Soran+1 yılbizde 4 gün gecti ama atmadi :D
- +1 yıl
Bak sen Suna
Soran+1 yılYazdim ve pismanim
+1 yılHep ben yazıyordum -_- cesaretli erkek denk gelmedi :(
16 Yorumla
Soran+1 yılPeki sonuc?
- +1 yıl
İş ciddiye binince hep kaçtılar. -_-
Soran+1 yılPeki sence ben napmaliyim? Biz ilk kez bulusduk hersey normaldi, ama ondan mseaj gelmedi.. aradan 4 gün gecti 😕
- +1 yıl
Biraz cesaretli ol :D Nasılsa tekrar yapamayacaksın. "Ne olacaksa olsun" de ve mesajı sen at :)
Soran+1 yılTamam :)
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı.
+1 yılYaz sen biraz konuşun sana olan tavrı soğuk olursa veya bidaha yazmazsa bidaha yazma
23 Yorumla
Soran+1 yılEIG <---
Soran+1 yılYazdim ve cok pismanim
- +1 yıl
Yazdın ne dedi
Yazarım ya niye yazmıycakmışım 😒 Elaleme yem mi edelim
12 Yorumla
Soran+1 yılCok haklisinnnn
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Gizli Üye(36-45)+1 yılben olsam yazarım hoşlandıysam; ama çekingen olanları da var.
senle buluştuğu günden sonra seni başka biriyle konuşurken falan gördüyse aldattığını veya birden fazla kişi ile aynı anda görüştüğünü düşünüp tamamen bırakmış da olabilir.016 Yorumla
Soran+1 yılAlakasi yok
Cevap sahibi+1 yılseni başkasıyla yakın şekilde görmediyse, o zaman ya hoşlanmamıştır senden ya da çekingendir. 1 hafta geçene kadar hala dönüş olmadıysa, sona doğru bir çıtlat, geri dönüş çok yapmazsa demek ki hoşlanmamış.
Soran+1 yılokkk
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Cevap sahibi+1 yılniye noldu?
Soran+1 yılVerdigi cvplar zorla/soguk geldi bana.
Cevap sahibi+1 yılne gibi şeyler söyledi?
Soran+1 yılBen ona "naber hic sesin cikmiyo :D" yazdim
O: seninde cikmyor, napiyon nasilsin yazdi
Ben: iyiyim sen? yazdim
O: bende ayni ya degisiklik yok
ondan sonra ben anladim zaten bir heycan olmadigini kendisinde
Cevap sahibi+1 yılanladım ama bak sana ne diyeceğim. böylesi kesinlikle daha iyi. yani hiç yazmasaydın içinde hep bir şey sana soracaktı yazsaydın nolacaktı belki birşeyler olurdu diye. mesela ben bir kızdan hoşlanırsam ve eğer kimseyle çıkmıyorsam her zaman gider kibarca söyler teklif ederim. çünkü bu durumlarda kimsenin kaybedecek fazla şeyi yok. belki olur mutlu oluruz olmazsa da kısmet değilmiş ben elimden geleni yaptım derim. zorla güzellik olmaz. böyle düşün, bir de zamanla azalır ilgin eğer karşıdan ilgi göremezsen.
Soran+1 yıldogru
Cevap sahibi+1 yılben şu an boştayım. tanışalım mı? :D
Soran+1 yılyok almiyim ben bir süre
Cevap sahibi+1 yıltanışalım mı dedim çıkalım mı demedim :D
Soran+1 yıltanismakdanda uzak durcam
Cevap sahibi+1 yıltmmdır.
bak gördün mü ben soruyorum, sen cevaplıyorsun, gayet medeni. şimdi benim oturup ağlamama gerek yok, sen de böyle olmalısın. şans bir yerden kapanır başka yerden açılır.
Soran+1 yılvayyy cok dogru (Y)
+1 yılBizim görüşeceğimiz insan olgun ve kibar olacağından bu tarz bir durum ile karşılaşmayız.
Varsa bir sorun konuşururuz.04 Yorumla
Soran+1 yılBence büyük konusmamalisin..
- +1 yıl
O zaman insallah böyle bir durum ile karşılaşmayız.
Soran+1 yılInsallah :)
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılEğer gerçekten hoşlandiysam atarim. N'olcak yani beni mi yiyor.
15 Yorumla
Soran+1 yılBen kendimi biliyorum, cirkin degilim güzel ve bakimliyim.
Onunda beni begendigini düsünüyorum, bulusmada gayet iyi gecti, herseye dikkat ettim cünkü.
Ama mesaj gelmeyince ben kendi kendime soruyorum acaba "neden" atmadi mesaj diye.. yoksa gurur yapmam bende yazarim.. ama onun yazmamasi cok tuhaf degilmi..- +1 yıl
Her erkek ayni değildir, senden de bekleyebilir.
Adamin iç sesini de bilemeyiz.
Diştan masum içten baska baska bahaneler bulur.
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
- +1 yıl
Niçin!
Soran+1 yılVerdigi soguk cevaplar yüzünden
cinsiyete göre ayrım yapmam buluşma iyi geçtiyse eğer yazarım 👍
19 Yorumla
Soran+1 yılozaman yaziyimmi ya dayanamicam hahaha
Soran+1 yılgercektenmi?
Soran+1 yılanladim, tskler..
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Soran+1 yılYazdim ona ve pismanim
+1 yılOnu utandıracak imalı bir mesaj atardım sonra daha hiç yazmazdım mesajına cevap dahi vermezdim anca çok yalvarırsa dönerdim😂😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
+1 yılBenim için güzel geçtiyse ben de yazarım. Bunda çekinecek bir durum yok
010 Yorumla
Soran+1 yılBana kalirsa hersey güzel gecti.. ama su an aradan tam 4 Gün gecti ne o bana mesaj atti nede ben ona.. cok tuhaf
- +1 yıl
Gerçekten tuhaf yazmanız gerekirdi. Yaz gitsin eğer istemiyorsa da öğrenmiş olursun.
Soran+1 yılama bunu gururma yediremiyorum o riski alamiyorum daha dogrusu
- +1 yıl
Belki o da senin gibi düşünüyordur mesaj atmadan bilemezsin
Soran+1 yılhaklisin ama o erkek o daha cesaretli olmali diye düsündüm..
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
- +1 yıl
Neden pişmanlık duyuyorsun düşüncesi olumsuz mu?
Soran+1 yılBana göre evet.
- +1 yıl
Bir haftaya yakın belirsizlik icindeydin ama şimdi en azından neden yazmadığını biliyorsun bunlar her buluşmadan sonra olabilecek şeyler fazla takılıp moralini bozma
Soran+1 yılhaklisin sagol..
+1 yılYazarım ben beklemem reddedilme beğenilmeme korkum yok
19 Yorumla
Soran+1 yılVay be
Soran+1 yılYazdim ve pismanim
- +1 yıl
Neden olumsuz mu sonuçlandı?
Soran+1 yılAynen
- +1 yıl
hiç pişman olma önüne bakarsın en azından içinde kalmadı çünkü açılmasan uzun süre keşke söylesem farklı olabilir miydi diyecektin
Soran+1 yılTabi orasida öyle ama cok utaniyorum..
- +1 yıl
utanacak bişey yok canım elektrik meselesidir bu senden hoşlanan herkesten sen de hoşlanmıyorsun kendine güvenini zedelemesin bu durum
Soran+1 yılHaklisin cok tesekkür ederim🙏🏼
Ama kendimi cok kötü hissediyorum ister istemez.. insallah hasta olmam cok kafama taktim her an aklimda bu mesele..- +1 yıl
Rica ederim sıkma canını olmaması hayırlısıdır belki
Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı. Kuralina gore oynarsan. Ertesi gune kalmaz bir saat sonra mesaj atar.
011 Yorumla
Soran+1 yılBen kuralina göre oynamadim sanki
Soran+1 yılbu imkansiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz
Soran+1 yılBence evet
Soran+1 yılValla ben bisey yapmadim sirf sohbet ettik
Soran+1 yılben nerde hata yaptim yaaaaaaav
Soran+1 yılYazdim ve cok pismanim
cinsiyetlere gore mi insanlara sorumluluk veriyosunuz?
01 YorumlaBen kezbanim o yazsin. Herşeyi erkek yapsin. tamam cayi da o koysun.
02 Yorumla
Soran+1 yılkonu sadece "ilk bulusmadan sonra mesaj atmak"
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
+1 yılararım hal hatır sorar bir buluşma daha ayarlarım yılmak yok
03 Yorumla
Soran+1 yılo bana yazmadi ama ilk bulusmadan sonra, ben ne yapiyim?
- +1 yıl
sen bişi yapma erkek penisi olduğu için erkek değildir sadece yürek meselesidir. sana yazacak yüreği yoksa öyle yerde seni yalnız bırakır ki FEMİNİST olup tüm erkeklerden intikam almak istersin
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
beni istemeyeni ben hiç istemem bana zaten mesaj bile atmıyorsa kendimi kandıramam
02 Yorumla
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen yazarım herşey kötü gitse bile ama karşımdaki cevap vermezse kötü olur çünkü o kadar zaman konuşup emek vermişiz üzülürüm cevap vermezse en kötü arkadaş kalalım desin yani
06 Yorumla
Soran+1 yılyanii
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Cevap sahibi+1 yılNeden
Soran+1 yılyazdim ve soguk cvplar aldim
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun kötü olmuş bu arada
Soran+1 yılcok utaniyorum
+1 yılMesaj atmıyorsa boşvereceksin balım hayır gelmez ondan
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. beğenmemiş o aynı şekilde iyi geçtiğini düşünmüyor olabilir
06 Yorumla
Soran+1 yılYazdim ve pismanim
- +1 yıl
Ben sana ne dedim yazma
Soran+1 yıl@Suskunprens21 cok pismanim
- +1 yıl
Sıkma canını boş ver
Soran+1 yılHayirdir sesim cikmiyor falan yazdim oda soguk cevaplar verdi bemde numarasini sildim
Aklında soru işaretleri olacağına ara sor
14 Yorumla
Soran+1 yılCesaret edemiyorum
Soran+1 yıl👍🏼👍🏼👍🏼
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Ben yazarım cevap vermezse bir daha yazmam.
18 Yorumla
Soran+1 yılya cevap verirse ama soguk cvp verirse, ben ondan korkuyorum
Soran+1 yılBen yazdim ve pismanim
Soran+1 yılverdi ama ben onun isteksiz yazdigini hissettim
Soran+1 yıldogru.. ama icim gidiyor yinede neyse
Aşk İlişkileri konusunda 971 cevap paylaştı. e sen yazsana abi nolcak sanki
06 Yorumla
Soran+1 yılNe yaziyim, ben 4 gündür o yazsin diye bekliyorum oda yazmiyor yazmama sebebi ne olabilir..
- +1 yıl
Seni istemiyor demekki
Soran+1 yıl@Suskunprens21 evet bencede
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
+1 yılyazarım açık açık sorarım ne var
021 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle olmak istiyorum tam 4 gündür mesaj bekliyorum resmen
- +1 yıl
neyi bekliyon? belki o seni bekliyo
Soran+1 yılbilmem.. ben o yazar sandim yazmamais icin bir sebep yok, yoksa varda benmi bilmiyorum
- +1 yıl
sen bekle o beklesin zamanla unutun madem
Soran+1 yılyok birseyler yapmaliyim ondan bir adim gelmiyor mecbur ben bir adim atmaliyim
- +1 yıl
ben olsam naber diye başlarım nasıl buldun beni derim gidişata göre. zaten hoşlanıyosan az yürü ama fazla kaptırmadan. sonra o atmaya başlar
- +1 yıl
ya at bir mesaj öfff gururun hiç sırası değil şimdi
Soran+1 yılheyt beeeeeeeee haklisin
- +1 yıl
bir naber diyceksin sonra o ilerler dene bak ama açık konuş yani oyalamasın
- +1 yıl
heh net cevap alma vakit kendini güncelle bakalım hadi hayırlısı
Soran+1 yılSenin dediklerinde dogru ama 👍🏼
- +1 yıl
tabiki doğru
- +1 yıl
kızım manyak yazma da unutsun seni sen de onu unut hadi baay
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
- +1 yıl
noldu yazdı mı
Soran+1 yıldün ona yazdim oda bana soguk cvplar verdi
- +1 yıl
ee nesi doğruymuş yazmamanın anlamadım?
Soran+1 yılsoguk cevaplar verdi isde pismanim yazdigima
- +1 yıl
yazmasan hiç konuşamıcaktın bir de bu açıdan bak?
- +1 yıl
tamam artık bekliceksin cesur kızları herkes sever elbet bir gün yazar. hoşlanmadıysa da yazmaz
Soran+1 yılaynen..
+1 yılhayırlısı der önüme bakarım..
03 Yorumla
Soran+1 yılKolaya kacion yani
- +1 yıl
zorlamayı sevmem..
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Sarmadımı ne oldu yazarım
02 Yorumla
Soran+1 yılHahah anladim
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. yazarım yazmassa kaybeder
09 Yorumla
Soran+1 yılSimdi bende söyle birsey oldu, ne o yazdi nede ben... cok tecrübem yok bu konuda.. ne yapmaliyim? aradan 4 gün gecti tam
Soran+1 yıltabiki, onun yazmamasi etkilenmedigi anlaminami geliyo yani
Soran+1 yılisde bundan emin degildim diye, ben egerki benden hoslandigini bilsem hic durmam hemen yazarim
Soran+1 yıloff keske biraz daha cesaretli olabilsem
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
+1 yılyazarım ben. kimin yazdığının ne önemi var
02 Yorumla
Soran+1 yılBir bilsem benden bir adim bekliyor ben yazicamda.. bilmiyorum isde
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
yazar acıklıga kavustururum.
07 Yorumla
Soran+1 yılsenin kadar rahat olamadim allah kahretsin ya..
Soran+1 yılyani yazar acikliga kavustururum dedin yan keske bende öyle olabilsem
Soran+1 yılBen yazdim ve pismanim
Soran+1 yılSoguk cevap verdi ve sildim onu
3. Gün ben atarım mesaj
02 Yorumla
Soran+1 yılbizde bugün 4. gün :(
o yazmali.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen yazdim ve cok pismanim
+1 yılerkekten beklerim yazmasını tabikide
02 Yorumla
Soran+1 yılBnede 4 gündür öyle yapiyorum
Soran+1 yılYazdim ve pismanim
Ne bilek la
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmeyenler yorum yapmasin
+1 yılugrasmam kendi bilir
01 Yorumla
Soran+1 yılIyimis
+1 yılOlabilir sen at
110 Yorumla
Soran+1 yılKafamda deli sorular.. acaba onun atmama sebebi ne olabilir..
- +1 yıl
Herşey olabilir sen at istemiyorsa da zorlama sektir et gitsin
Soran+1 yılCesaret edemiyorumki yoksa yazardim
- +1 yıl
O zman kafanda Deli sorular devam et kardeş
Soran+1 yılhahaha tamam
- +1 yıl
😂😂😂
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
- +1 yıl
Hayırdır neden kardeşim?
Soran+1 yılYazdim
Ve soguk cvp verdi- +1 yıl
Hayırlısı kardeşim üzme kendini, hayırlı bayramlar iyi geceler geciktigim için kusura bakma,...
+1 yılben yazarım.
18 Yorumla
Soran+1 yılNe yazarsin?
- +1 yıl
o atmadıysa ben atarım nasılsın napyosun gibi konuşma devam eder istemezse bir daha yazmam zaten onun da yazmasını istemem
Soran+1 yılcok dogru ama isde cesaret yok yapamiyorum
- +1 yıl
Yapmalısın bence
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
- +1 yıl
olsun tecrübe ;)
Soran+1 yılTabi ama cok kötü oldum
- +1 yıl
umursama, bence
begenmemiş
11 Yorumla
Soran+1 yılvaaaaaaaaaay
Bısı yapmam kanks
12 Yorumla
Soran+1 yılBu rahatlikdan bende istiyorum
Soran+1 yılYazmamak en dogrusuymus.
Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Mesaj atar ararım
011 Yorumla
Soran+1 yılo niye yapmio peki :D
Soran+1 yılkiyamaaaaaaam ozaman ben atiyim bari
Soran+1 yılama ya soguk davranirsa bana ben bunu göze alamiyorum
Soran+1 yıl:D :D
Soran+1 yılBen yazdim ve pismanim
Soran+1 yılöncelikle sizede iyi bayramlar.
dün aksam ben ona yazdim ve verdigi cvp sogukdu pismanim yazdigim icin..
- Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılÖnüme bakarım
00 Yorumla
+1 yılüzülürüm
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar