Onu aramalı mıyım?

10 aylık ilişkim var. Geçerlerde sekreterimin yanında mesleki bir konuda beni yetersiz bilgisiz gösterecek şekilde konuştu. Kız da biraz ilgili davrandı o ilgiden hoşlanmış olacak ki beni bozarak benim üstümden egosunu parlattı. Uyardım. Ertesi gün aramalarını açmadım. Mesleki bir şay soracağım aç telefdnu dedi. Açtım ve gerçekten bir şey sordu, bende hafif ukalalık yaptım. Sen önçe uslubunü düzelt dedi. Neden senin uslubun bu hiç değilse ben başbaşa yapıyorum dedim. D konuyu kapatmadık mı dedi. Demek ki bende kapanmamış dedim. O zaman kaparmş gibi davrandın sahtekarmışsın dedi. Ben de kızın actığı şarkıya yüksek sesle eşlik etmen bile hoşuma gitmedi dedim. Sen kafayı yemişsin dedi. Defol dedim kapattım telefonu aradı meşgule attım.
”son şansındı böyle kullandın” diye mesaj atmış
Güncellemeler
+1 yıl
Ama sebebiyle ve yorumuyla cevaplarsanız sevinirim
Ara:…
Arama çünkü…. Gibi
Onu aramalı mıyım?
Cevapla