Sizce aramalı mıyım onu? Yardim edin lütfen.......................

sevgilimle tartışdik üç gün oldu aramıyor bu konuda ben haklıyım eminim bundan en sonda teli yüzüme kapadı bende onu arıyıp utanmıyormusun kapamaya teli diyince eeee demisdi iycce sinirlendim onun yüzüne kapadım böyle anlatınca aramam gerekdiğinin farkına vardım ama napim onsuzda dayanamıyorum sizce aramalımıyım onu yardım edin lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
pardon aramamam gerekdiginin farkina vardim olcakdi yanlis yazmisim
Sizce aramalı mıyım onu? Yardim edin lütfen.......................
Cevapla