Şu hayatta insan en büyük düşmanı ailesi ve akrabası mıdır?

İnsanın ailesinde başka kimsesi yoktur derler inanıyorum fakat o ailenin içinde anne baba varsa bu durum böyledir. İnsanın annesi ya da babası olmayınca kardeşlerde birbirine düşman birbirini kıskanır duruma geliyor. Şimdi ben memurum aynı zamanda dükkan iletiyorum küçük bir mağaza açtım 3 evvel fakat piyasa o kadar kötü ki dükkandan nerdeyse hiç kazanmıyorum kazandıkları da ablam vergi mükellefi onun bağkurunu ödüyorum elektriği suyu yeni sezon yaz için malları da kendi maaşımdan alıyorum. Dükkanı krediyle açtım Bi yandan da kredi ödüyorum ben tek fiyattan ürün satıyorum üründen fazlaca karım var iste en fazla 5 lira indirim yapın diyorum dükkanda ablamla yengem duruyor yengem kalkıp 7.5tl indirim birde aldığım bir ürünü 35tlden 25 TL ye düşürmüştür birde kalkıp o ürünü 20tl ye (yani geliş fiyatından) satıyor daha öncede borç vermeyin biz daha yeniyiz müşteriyi tanımıyoruz dediğim halde birine borç veriyorlar 3 ay geçti ödenmedi benim imkanların kısıtlı borçların var kredi ödüyorum bilen bilir dükkan ilk açıldığında baya gideri olur o yüzden dükkanımda çok altarnatif yok müşteri dükkanı boş buluyor e ben yeni ürün getiriyorum bazı ürünlerden bu benim kızıma bu oğlumun olsun diye bedavaya alıyorlar onu da geçtim serili ürün getiriyorum güzel ürünlerden geliş fiyatından alıyorlar yani müşteri o ürünü benden istese bedeni yok bende benim dükkanda kışlık ürün var yeni sezona ürün getirdin yengemin evinde oğlu tişörtü giymiş ya tamam onu alacaksın ki onlara geliş fiyatından satıyorum benim dükkanım boş ben müşteriyi memnun edim gözlerini doldurayım siz yabancı değilsiniz yine alın dün bide ürünün geliş fiyatından satıldığını öğrenince çıldırdım bana kalkıp ablam hırs bürümüş gözünü 5 liranın hesabını yapıyorsun ben o dükkana duygularınızı milletin ısrarına yenilin diye dükkan açmadım bana her ağzını açtığında Allah gözünü doyursun yukarıda Allah var onlara yaptığım iyiliği kimseye yapmamışımdır yeri geldi cebimde 5 kuruş para kalmadı yine ailemden istemedim arkadaşlarımı aradım anlatacak çok birikmişim var ama Bu kadarını yazabiliyorum.
Şu hayatta insan en büyük düşmanı ailesi ve akrabası mıdır?
Cevapla