İki erkek arasında kaldım ne yapmalıyım? Sizce mantığım mı duygularım mı?

İkisinide 2 yıldır tanıyorum ama birisiyle kesintisiz 1 yıl boyunca konuştum sevgili olduk çok sevdim onunlayken hiç kimseye bakamaz bırak bakmayı mesajlaşamazdım bile o kadar çok seviyordum. Bu sırada diğeri konuşmak istediğinde cevap vermez engellerdim. Bu 1 yıllık ilişkimde sevdiğim dediğim adam defalarca başka kızlarla konuştu bunu gözlerimle gördüm sevdiğim için affettim. Yanımda başka kızlara kur yapardı gözlerimin önünde sorsan yapmadım derdi. Ben bu kişinin derslerinde full yardımcı oldum bir sürü sınavına ben girdim aynı sınıftayız benim sayemde mezun olacak notlarına kadar ben yapardım. Dönem bittiğinde memleketine gitti ve 1 ay boyunca beni asla aramadı günlerce ağladım aradım açmadı mesaj attı sesli mesaj attım uzun uzun bana seni seviyorum demeyi bile çok gördü bitik durumda kendimi kullanılmış hissediyordum ondan nefret etmeye başlamıştım. Tam o sırada arkadaş ortamında diğeriyle denk geldik ama asla o gözle bakmadım arkadaşlarımız bizi çok yakıştırdı devamlı beraber planlar yaptılar zorladılar derken konuşmaya başladım bütün yaralarımı sardı yıkılan öz güvenimi yerine getirdi bana o kadar çok güven verdi ki. Dünyadaki tek kız benmişim gibi hissettirdi eminim beni çok seviyor. Şimdi ise önceki sevgilim İstanbula döndü ve devamlı etrafımda dolanıyor sınıfta o kadar yer varken gelip arkama oturuyor mesajlar atıyor kafam çok karışık beni devamlı ağlatan adam mı yoksa beni seven adam mı karar veremiyorum bunun için vicdanım o kadar rahatsız ki. Mantığım beni seven adam diyor duygularım ise beni üzen adam. Bu kadar okuduysanız lütfen biseyler yazın çünkü hiç iyi hissetmiyorum lütfen
İki erkek arasında kaldım ne yapmalıyım? Sizce mantığım mı duygularım mı?
Cevapla