İki erkek arasında kaldım kafam çok karışık ne yapacağım ben?

İkisi de çok uzun süredir arkadaşım ve onlar kardeş gibiydi birbirleriyle... Yani önceden birlikte takılırdık hep ama sonra ben birisiyle sevgili oldum 3 yıl önce. Biz sevgili olunca ikisinin arası bozuldu görüşmeyi kestiler. Ben yine görüşüyordum ama ben onu hep kardeş gibi gördüm ama o da beni sevdiğini söylüyor. Ve şimdi onunla da aramda birşeyler yaşandı diyebilirim. Tabii sevgilimin haberi yok bundan, hatta konuştuğumuzdan da haberi yok...

Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum kafam çok karışık.

İki erkek arasında kaldım kafam çok karışık ne yapacağım ben?
Cevapla