Asistanım sürekli bana yazıyor ve hep kendini göstermeye çalışıyor, sizce karşılık versem ilerde sıkıntı yaşar mıyım?

Bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum, durumum iyi ve genel olarak sevilen biriyim fakat o biraz daha fazlasını istiyor. Karşılık versem ne olur bilemiyorum, ilerde sıkıntı yaşar mıyım? Soracak olanlara söyleyim evli değilim ve 28 yaşındayım
Asistanım sürekli bana yazıyor ve hep kendini göstermeye çalışıyor, sizce karşılık versem ilerde sıkıntı yaşar mıyım?
Cevapla