Hem sinir oluyorum hem kiriliyorum bu normal birsey mi
Nasil asarim bu durumu
Ilk defa biriyle yazissam bile böyle
Nasil asarim bu durumu
Ilk defa biriyle yazissam bile böyle
sıkıntı etmeyin hanım efendi aşarsınız bunlar sizi kıracak şeyler değil o anda başkasına yazıyordur hem size yazıyordur üzmeyin bu konuda kendinizi
Ben görünce direkt soğuyorum ilişkimi kesiyorum ilk defa tanıştığım birisiyse sinir oluyorum ben önem veripte seni bekletmiyorsam beni bekletmene hakkın yok en azından isim var sonra konuşalım diyebilirsin
Cevap
5Cevap
Ben de uyuz oluyorum ve aşılması zor bir durum gibi...
Hiç samimi bir davranış değil, tamamen kendini bilmezlik ve sorumsuzluk
S! kt! r edeceksin öylelerini; ANINDA...
Bugün başında bunu yapan, yarın ne yapmaz ki?
Bu yüzden WhatsApp çevrimiçi özelliğini kaldırdım kafam rahat
Bende de var o durum özellikle görüldü
Atılırsa amaan yer zılgıtı 😂
Herkes aynı şekilde tek sen değil 🤩
müsait deildir
Napim
Sinir bozucu aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?